فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت

فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت

به گزارش خبرگزاری اوبیکو، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمد حسین میری صادر شد و به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی تبار، روح الله زمانی، علی اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کشف یک فیروزه ی کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره آمیزی می کند و دو آدمی را به تصویر می کشد که کینه ای دیرینه از یکدیگر دارند.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نامزد بهترین نقش اول زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین صداگذاری شد.

«آبی روشن» محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته اند.

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت"، کلیک کنید.