مقاومت عراق نیروگاه تولید برق «اوروت رابین» در اراضی اشغالی را هدف قرار داد

مقاومت عراق نیروگاه تولید برق «اوروت رابین» در اراضی اشغالی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی در عراق تاکید کرد که مبارزانش نیروگاه تولید برق «اوروت رابین» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با په‍پادی هدف قرار دادند.

به گزارش اوبیکو، در بیانیه مقاومت آمده است که این هدف گیری در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها و در حمایت از مردم نوار غزه و در پاسخ به کشتارهای مرتکب شده توسط رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و سالمندان انجام می‌گیرد.

طبق گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است: «مقاومت به تخریب سنگرهای دشمن تا توقف تجاوزات اسرائیل در نوار غزه ادامه خواهد داد.»

روز سه شنبه نیز مقاومت اسلامی عراق با استفاده از پهپادها، یک هدف حیاتی اسرائیل را در شهر اشغالی حیفا هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی در عراق به انجام عملیات مشخص علیه اهدافی در عمق سرزمین اشغالی ادامه می‌دهد و در مرحله دوم به ویژه بنادر اشغالی را هدف قرار داده تا آنها را از کار بیندازد.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقاومت عراق نیروگاه تولید برق «اوروت رابین» در اراضی اشغالی را هدف قرار داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقاومت عراق نیروگاه تولید برق «اوروت رابین» در اراضی اشغالی را هدف قرار داد"، کلیک کنید.