موزه های آنلاین طراحی شد – خبرگزاری اوبیکو
برای حوزه برندینگ؛
متخصصان آی تی و دیجیتال مارکتینگ یک شرکت خلاق ایرانی موفق به طراحی «موزه های آنلاین»، به عنوان روشی نوین برای برندینگ محصولات صنایع و واحدهای تولیدی شدند.
علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اوبیکو، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اوبیکو درباره یکی از روش های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارایه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته شده تر کردن آن ها یکی از روش های نوین برندینگ توسط این شرکت است.
وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت ها، درقالب روش های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارایه می کنند.
وکیلی توضیحات دقیق تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارایه کرد و گفت: درواقع، این موزه ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم سازی، طراحی آنلاین و شبکه سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می شوند.
وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه های آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارایه می شوند.
این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی سازی ایده ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه از صفر تا صد توسط کارفرما است.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موزه های آنلاین طراحی شد – خبرگزاری اوبیکو" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موزه های آنلاین طراحی شد – خبرگزاری اوبیکو"، کلیک کنید.