یک پیش بینی از رییس اتحادیه طلا و جواهر/ بهترین فرصت برای مبادلات چه زمانی است؟

یک پیش بینی از رئیس اتحادیه طلا و جواهر/ بهترین فرصت‌ برای مبادلات چه زمانی است؟

به گزارش اوبیکو ،نادر بذرافشان در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: هفته ای که گذشت، بسیار آرام و البته کاهشی بود. از اواسط هفته این کاهش نسبی اتفاق افتاد.

اوبیکو در خبری نوشت:رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: البته با این روند کاهشی، متاسفانه بازار به سمت و سوی رکود و نبود تقاضا رفته و همان شرایط بحرانی که از ابتدای سال در صنف ما ایجاد شده، ادامه پیدا کرده و تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، شرایط قیمت ها بسیار خوب است و باتوجه به اینکه یک ماهی است که قیمت ها در ثبات نسبی قرار دارد، لذا بعید است که دیگر شاهد نوسان خاصی در بازار باشیم و می توان گفت که بهترین فرصت برای مبادلات است.

این مقام صنفی تصریح کرد: شرایط صنعت ما به لحاظ اقتصادی، چندان مناسب نیست و علیرغم گذشت سه ماه از سال، هنوز رونق و آرامش به این صنف بازنگشته است؛ این شرایط اگر تداوم پیدا کند، تبعات خوبی نخواهد داشت و می تواند آسیب جبران ناپذیری برای صنعت طلا و جواهر کشور و به ویژه واحدهای تولیدی داشته باشد.

بذرافشان در رابطه با آخرین قیمت معاملات سکه و طلا در بازار گفت: در آخرین معاملات پایانی هفته در روز گذشته (پنجشنبه) هر قطعه سکه تمام طرح جدید 40 میلیون و 150 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم 36 میلیون و 800 هزار تومان قیمت داشت. نیم سکه 22 میلیون و 700 هزار تومان و ربع سکه 14 میلیون و 800 هزار تومان دادوستد شد. سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز در آخرین معاملات هفته شش میلیون و 900 هزار تومان قیمت داشت.

وی افزود: هر مثقال طلای آب شده در آخرین معاملات پایانی هفته، 14 میلیون و 370 هزار تومان دارای بها بود و هر گرم طلای 18 عیار سه میلیون و 317 هزار تومان مبنای معاملات طلا قرار گرفت.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک پیش بینی از رییس اتحادیه طلا و جواهر/ بهترین فرصت برای مبادلات چه زمانی است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک پیش بینی از رییس اتحادیه طلا و جواهر/ بهترین فرصت برای مبادلات چه زمانی است؟"، کلیک کنید.