امیدهای آورتا ساری، قرار گرفتن در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال است

امیدهای آورتا ساری، قرار گرفتن در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال است

امیدهای آورتا ساری، قرار گرفتن در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال است

اوبیکو/مازندران سرمربی تیم بسکتبال آورتا ساری، یکی از برنامه های جدی تیم و سیاست کلان این باشگاه را صعود به مرحله حذفی و تلاش برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور اعلام کرد.

سیامک ویسی شامگاه 23 بهمن در پایان بازی تیمش آورتا ساری که با باخت برابر تیم طبیعت تهران همراه شده بود، به خبرنگار اوبیکو گفت، هدف گذاری ما دراین تیم صعود به جمع هشت تیم پایانی است و در این مرحله همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا به مرحله نهایی و پایانی لیگ صعود کنیم.

وی افزود: در بین تعطیلاتی که لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی در پیش دارد، تمرینات خودمان را دنبال خواهیم کرد تا شرایط را بهتر از گذشته داشته باشیم.

سرمربی تیم آورتا ساری ادامه داد، تیم ما در شرایط خوبی تا پیش از نیم فصل قرار داشت وحتی تا به یک قدمی تیم های بالای جدول نیز رسیده بودیم، اما شرایط ناخواسته ایجاد شده در باشگاه، وضعیت تیم را متزلزل کرد و از کسب نتایج دلخواه دور شدیم.

ویسی اضافه کرد، درحال حاضر همه چیز به دست خودمان هست و می توانیم این وضعیت را به سود خود تغییر دهیم.

وی همچنین درخصوص بازی تیمش برابر طبیعت تهران نیز یادآور شد، بازی سخت و سنگینی بود و با وجود آنکه ما در بازی رفت در تهران تیم طبیعت را شکست داده بودیم، در بازی برگشت طبیعت موفق به پیروزی برابر تیم آورتا شد و در روزی که می توانستیم و حق ما باخت نبود، نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم آورتا ساری گفت، در این بازی دو نیمه کاملا متفاوتی داشتیم به طوری که در نیمه نخست هم شوت های ما تبدیل به گل نمی شد و در دفاع هم عملکرد خوبی نداشتیم.

ویسی افزود: در نیمه نخست مسابقه 51 امتیاز به تیم طبیعت دادیم و در روزی که تیم طبیعت در حمله بسیار قدرتمند ظاهر شد با وجود آنکه تلاش زیادی کردیم در نیمه دوم بازی را به نفع خودمان برگردانیم متاسفانه ناموفق بودیم.

وی یادآورشد، به آینده امیدوار هستیم و قطعا به شرایط خوب باز خواهیم گشت.

به گزارش خبرنگار اوبیکو، تیم آورتا در هفته نوزدهم این مسابقات عصر دوشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف تیم طبیعت تهران رفت و نتیجه این مسابقه را 86 بر 94 به میهمان مدعی خود باخت تا دهمین شکست این فصل نماینده ساری نیز در لیگ برتر ثبت شود.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امیدهای آورتا ساری، قرار گرفتن در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امیدهای آورتا ساری، قرار گرفتن در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال است"، کلیک کنید.