کشف 200 فقره موبایل قاپی با دستگیری 8 سارق حرفه ای

کشف ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای

رییس پلیس آگاهی پایتخت از کشف دست کم 200 فقره سرقت تلفن همراه با دستگیری هشت سارق در شرق تهران خبرداد.

به گزارش اوبیکو، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزییات این خبر گفت: درپی وقوع موبایل قاپی های سریالی از شهروندان در سطح معابر تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در ادامه با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی ها متوجه شدند سرقت ها توسط هشت مرد جوان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند، تمام سارقان جزو افراد سابقه دار و حرفه ای هستند.  آنان پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب و شرق  تهران شناسایی کرده و پس از  هماهنگی های لازم با مرجع قضایی آنها را در دو عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به 200  فقره سرقت و موبایل قاپی به عنف یعنی زورگیری با تهدید سلاح سرد اعتراف کردند.همچنین شماری از مالباختگان نیز در مواجه حضوری با این افراد، آنان را به عنوان سارق تلفن های همراه خود شناسایی کردند.

ولیپور گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 200 فقره موبایل قاپی با دستگیری 8 سارق حرفه ای" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 200 فقره موبایل قاپی با دستگیری 8 سارق حرفه ای"، کلیک کنید.