تقدیر وزیر صمت از بانک مرکزی بابت تامین ارز

عباس علی آبادی، وزیر صمت، گفت: «از جمله فعالیت های موفق دولت، تحقق سیاست های دولت در متنوع سازی سبد صادراتی کشور، تامین ارز مورد نیاز طرح های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف افزایش صادرات این محصول به 4 میلیارد دلار در سال برنامه ریزی شده بود.»

تقدیر وزیر صمت از بانک مرکزی بابت تامین ارز

تقدیر وزیر صمت از بانک مرکزی بابت تامین ارز

آفتاب نیوز :

وزرای صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت در اظهارنظر های جداگانه از عملکرد بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو، مواد اولیه، کالا های اساسی و ضروری کشور تقدیر کردند.

عباس علی آبادی وزیر صمت در ارتباط با این موضوع گفت: از جمله فعالیت های موفق دولت، تحقق سیاست های دولت در متنوع سازی سبد صادراتی کشور؛ تامین ارز مورد نیاز طرح های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف افزایش صادرات این محصول به 4 میلیارد دلار در سال برنامه ریزی شده بود.

محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی نیز در رابطه با اقدامات بانک مرکزی در حوزه وزارت کشاورزی گفت: تسهیل تخصیص و تامین ارز ترجیحی برای واردات کالا های اساسی به بیش از 14 میلیارد در سال گذشته و ادامه تامین در سال جاری با پشتوانه قوی بانک مرکزی صورت خواهد گرفت.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت نیز گفت: تامین و تخصیص 4.350 میلیارد دلار برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال گذشته که رشد حدود 30 درصدی نسبت به رقم هدف در سال 1402 دارد. تامین ارز دارو امسال هم با قدرت ادامه دارد و وزارت بهداشت مشکلی در تامین ارز نخواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر وزیر صمت از بانک مرکزی بابت تامین ارز" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر وزیر صمت از بانک مرکزی بابت تامین ارز"، کلیک کنید.