خوزستان، خیزش خاک و افزایش دما

خوزستان، ‌خیزش‌ خاک و افزایش دما

اوبیکو/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی احتمال خیزش گرد و خاک های محلی و موقتی در استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت وگو با اوبیکو، اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی، تاثیر سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان خوزستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه ای و با احتمال خیزش گرد و خاک های محلی و موقتی پیش بینی می شود. تا پایان هفته، روند تغییرات دما افزایشی خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: همچنین از اواسط روز چهارشنبه به تدریج با استقرار جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت ابتدا در نوار ساحلی و سپس مناطق مرکزی خواهیم بود. شمال خلیج فارس نیز تا فردا مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با 38 و ایذه با 11.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 34.7 و 21  درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خوزستان، خیزش خاک و افزایش دما" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خوزستان، خیزش خاک و افزایش دما"، کلیک کنید.