رییس هلال احمر شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

رییس هلال‌احمر شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اوبیکو، رییس جمعیت هلال احمر، در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت پیرحسین کولیوند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سَبیلِ اللَّهِ اَمْوَاتًا بَلْ اَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبّهِمْ یُرْزَقُونَ

رحلت ملکوتی بزرگمرد ایمان، اخلاص و عمل، رییس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رییسی (رضوان الله تعالی علیه) و نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛ حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز در حین انجام وظیفه، ایران اسلامی را در غم و ماتمی عمیق فرو برده است.

با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و خانواده محترم آن فقیدان سعید تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ایمه معصومین (علیهم السلام) را خواستارم.

تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر آیت الله رییسی در طول حیات پُربرکت شان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی آن مرحوم بود که مطمیناً اندوخته ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه باری تعالی خواهد بود.

بیش از چهار دهه خدمات آیت الله رییسی به کشور در مسوولیت های مهمی نظیر ریاست قوای قضاییه و مجریه، عضویت در هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تاییدی بر کمال شایستگی ها و توانمندی های ایشان است که همواره در مسیر خدمت جلب رضایت خداوند و آرامش ملت را در نظر داشت.

اکنون که مشیت الهی بر آن بود که این ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی و شهید خدمتگزار ملت دعوت حق تعالی را لبیک گوید، از خداوند بزرگ علو درجات را برای روح آن برادر مومن مسالت دارم.

پیرحسین کولیوند
رییس جمعیت هلال احمر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس هلال احمر شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس هلال احمر شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.