نماینده حزب الله لبنان: غرب عامل وحشیگری اسراییل است

نماینده حزب‌الله لبنان: غرب عامل وحشیگری اسرائیل است

رییس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان در سخنانی حمایت غرب را عامل وحشیگری رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانست.

به گزارش اوبیکو، «محمد رعد» رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در این باره تاکید کرد: دشمن درگیر بن بست دولتی و بن بست سیاسی داخلی است و به همین دلیل دچار سرخوردگی استراتژیک است. توانایی هایی که دشمن به آن می بالید، اکنون واقعیت خود را آشکار کرده است و دیگر قابلیت بازدارندگی را ندارد.

طبق گزارش سایت النشره، وی گفت: اگر میلیاردها دلار به رسانه های غرب پرداخت می کردیم تا دشمن را آنگونه که هست نشان دهیم، نمی توانستیم به این هدف دست یابیم، اما ظلم و وحشیگری دشمن در نوار غزه دست آن را رو کرد و زمینه آشکار کردن چهره واقعی آن را برای ما فراهم کرد.

محمد رعد ادامه داد: غربی که از دموکراسی و حقوق بشر دم می زند، عامل وحشیگری دشمن اسراییلی و ریاکاری است؛ وقتی به غرب اشاره می کنم در راس آن ایالات متحده آمریکا و همه متحدان آن قرار دارند.

نماینده پارلمان لبنان افزود: ورشکسته واقعی این تقابل راهبردی، نظام های سیاسی ضعیف و سقوط کرده منطقه ما هستند که برای عادی سازی روابط با اسراییل خود را به آغوش آن انداخته اند.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نماینده حزب الله لبنان: غرب عامل وحشیگری اسراییل است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نماینده حزب الله لبنان: غرب عامل وحشیگری اسراییل است"، کلیک کنید.