برادر بزرگتر گران ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

امیرمسعود عابدین_ هونگچی H6 2024 در مجموع با پنج تریم و با محدوده قیمتی بین 24,800 تا 33 هزار دلار (معادل یک میلیارد و 465 میلیون تا یک میلیارد و 950 میلیون تومان) عرضه شد. به عنوان یک مدل فیس لیفت شده، ظاهر و قوای محرکه بدون تغییر باقی می مانند. تغییرات عمده در پیکربندی خودرو و تریم سطح پایه اعمال شده است.

برادر بزرگتر گران‌ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

در نمای جلو، یک جلوپنجره با عناصر ماتریسی بیشترین جلب توجه را دارد. لوگوی باریک عمودی و درخشان هونگچی در این بخش بسیار خودنمایی می کند. در نمای عقب یک درب صندوق برقی، یک اسپویلر دم اردکی و یک سیستم خروجی اگزوز دوگانه در مرکز وجود دارد.

برادر بزرگتر گران ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

هونگچی H6 مدل 2024 که به عنوان یک سدان سایز متوسط شناخته می شود، دارای ابعاد 4990/1880/1455 میلی متر با فاصله بین دو محور 2920 میلی متر است. این خودرو با لاستیک های R18 50/225 و کالیپرهای قرمز رنگ برمبو عرضه می شود.

برادر بزرگتر گران ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

در فضای داخلی، چیدمان کابین به صورت دو رنگ بدون تغییر باقی می ماند، همراه با یک صفحه نمایش مرکزی 12٫6 اینچی، نمایشگر کیلومتر شمار 12٫3 اینچی و فرمان D کات. کل سری H6 به سیستم شبکه هوشمند Hongqi 3٫0 Plus ارتقا یافته که از عملکردهایی مانند کنترل و تشخیص صدا و ناوبری سفارشی پشتیبانی می کند. پکیج پیشرفته کمکی راننده به صورت سفارشی نیز موجود است.

برادر بزرگتر گران ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

علاوه بر این، کل تریم ها به صورت استاندارد با نورپردازی محیطی 253 رنگ، نظارت بر فشار باد لاستیک ها، سنسورهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل، کیسه های هوای جلو و جانبی، گرم کن آینه های خارجی و صندلی های اسپرت عرضه می شود. تریم قوی تر مجهز به فرمان فیبر کربنی همراه با چرم و جیر و گرم کن، هدآپ دیسپلی 10٫98 اینچی، سیستم صوتی Dynaudio با 12 بلندگو، ماساژور صندلی راننده و گرم کن صندلی های عقب و… است.

هونگچی H6 2024 همچنان از یک موتور 2 لیتری توربو در جلو همراه با گیربکس 8 سرعته AT استفاده می کند. این موتور دارای حداکثر قدرت 221 اسب بخار و حداکثر گشتاور 340 نیوتن متری، شتاب صفر تا صد 7٫8 ثانیه ای و مصرف سوخت 6٫5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. پیشرانه قدرتمندتر دارای 248 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور، شتاب صفر تا صد 6٫8 ثانیه ای و مصرف سوخت 6٫55 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

منبع: carnewschina

227322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برادر بزرگتر گران ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برادر بزرگتر گران ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس"، کلیک کنید.