برگزاری آیین شکرگزاری حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سمنان

برگزاری آیین شکرگزاری حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سمنان

اوبیکو/سمنان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان سمنان از برگزاری آیین شکرگزاری حماسه حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار اوبیکو، اظهار کرد: جشن شکرانه پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ امروز (۱۶ تیر ماه) در سالن هلال احمر سمنان واقع در تقاطع بلوار ورزش و بسیج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آیین‌های مشابه در ستادهای شهرستانی پزشکیان، گفت: این آیین در دیگر شهرستان‌های استان از طریق مسئولان ستاد شهرستانی برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

او با تبریک انتخابات پزشکیان به‌عنوان چهاردهمین رئیس جمهور، بیان کرد: مردم ایران روز گذشته با خلق حماسه‌ای ماندگار، روزی به‌یادماندنی برای کشور رقم زدند.

همتی با تقدیر از مشارکت بالای مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مردم همچنان باید با حضور خود از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند.

پایان خبر اوبیکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری آیین شکرگزاری حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری آیین شکرگزاری حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سمنان"، کلیک کنید.