برسی RED EPIC-X DRAGON Gunner Collection

نقدر و برسی

برسی RED EPIC-X DRAGON Gunner Collection

RED EPIC-X DRAGON Gunner Collection

EPIX-X RED DRAGON یکی از قدرتمندترین دوربین های حرفه ای RED است که برای علاقه مندان به فیلمبرداری با کیفیت استثنایی طراحی و ساخته شده است. شرکت سازنده برای این دوربین از سنسور RED DRAGON استفاده می کند که به گفته DxOMark یکی از بهترین سنسورهای موجود است. این سنسور از نوع CMOS و دارای رزولوشن 19.4 مگاسایت ما است. دوربین EPIC-X RED DRAGON به لطف این سنسور می تواند تصاویر فول فریم با رزولوشن 6K را با سرعت 75 فریم بر ثانیه ثبت کند. همچنین با استفاده از این دوربین می توانید تصاویری با همان وضوح و نسبت تصویر 2:4:1 با حداکثر سرعت 100 فریم بر ثانیه ثبت کنید.

دوربین EPIC-X RED DRAGON از طراحی کاملا ماژولار بهره می برد و مجهز به فیلترهای پایین گذر اپتیکال قابل تعویض است. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین محدوده دینامیکی بیش از 16.5 استاپ است. سازنده در این دوربین بستر لازم را برای خلاقیت بیشتر و افزودن جلوه های ویژه و همچنین اقدامات پس از تولید فراهم کرده است.

برای افرادی که اغلب از دست یا شانه شلیک می کنند، شرکت RED با ایجاد پکیج EPIC-X RED DRAGON Gunner و ارائه اکسسوری های سطح بالا در این مجموعه، با خرید این محصول، همه چیزهایی که این افراد نیاز دارند را در اختیار دارد مجموعه، می توانید مطمئن باشید که دوربین و تجهیزاتی با آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای بالای شرکت RED دارید که یکی از مطمئن ترین انتخاب های ممکن خواهد بود و به لطف سیستم ماژولار به راحتی می توانید به صورت حرفه ای عکس و فیلم بگیرید. پرداخت. این بسته شامل Gunner است که راحتی بیشتری را برای فیلمبرداران سریع که دائما در حال حرکت هستند به ارمغان می آورد. از ویژگی های متمایز این پکیج می توان به وزن سبک، سیستم مدولار و قابلیت حمل آسان اشاره کرد.

تمام سری‌های جدید دوربین‌های EPIC و SCARLET RED DRAGON به سیستم فیلتر پایین‌گذر اپتیکال استاندارد یا OLPF مجهز هستند. از آنجایی که این فیلتر قابل تعویض است، در صورت تمایل، می توانید فیلتر OLPF استاندارد نصب شده روی دوربین را با تهیه یک OLPF بهینه شده برای شرایط کم نور یا Skin Tone-Hilight جایگزین کنید.

وضوح سوپر 6K

سنسور 19.4 مگاسایت مای EPIC-X RED DRAGON قادر به ضبط تصاویر با وضوح 6K است. این بدان معناست که اندازه تصاویر ثبت شده با این دوربین تا 9 برابر فول اچ دی 1080p خواهد بود. وقتی دوربین شما می تواند تصاویری با این رزولوشن ثبت کند، به این معنی است که حتی کوچکترین جزئیات در تصاویر از بین نمی رود و این ویژگی دقیقا همان چیزی است که حرفه ای ها به دنبال آن هستند. یکی دیگر از مزایای عکاسی با چنین وضوح بالایی این است که هنگام پخش بر روی نمایشگرهای Full HD یا 4K، تصاویر بسیار واضح تر از زمانی که با وضوح Full HD یا 4K ضبط می شوند، خواهند بود. وقتی صحبت از وضوح به میان می آید، بدون شک وضوح بالاتر انتخاب بهتری است.

محدوده دینامیکی 16.5+ توقف

سنسور استفاده شده در دوربین EPIC-X RED DRAGON از محدوده دینامیکی بالای 16.5 توقف بهره می برد. بنابراین، در شرایط نوری مختلف، تفاوت بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت صحنه را می توان با دقت بیشتری به تصویر کشید. نسبت سیگنال به نویز در این سنسور بسیار بهبود یافته است. فیلترهای کمتر و نویز بسیار کم در دوربین EPIC-X RED DRAGON امکان تجربه نوردهی ایده آل را فراهم می کند.

دانش جدید در مورد رنگ ها

رنگ‌های زنده‌تر، واقعی‌تر و روشن‌تر تنها بخشی از آنچه دوربین‌های مجهز به حسگر RED DRAGON می‌توانند به آن دست یابند. این ویژگی‌ها در کنار دقت رنگ‌های استثنایی، در تک تک شات‌هایی که این دوربین می‌گیرد قابل مشاهده است. جزئیات زیاد رنگ در هر فریم فشرده نشده از تصاویر ثبت شده توسط این دوربین ها، دستیابی به رنگ های مورد نظر را در مرحله تصحیح رنگ ممکن می سازد. نسل جدید حسگرهای تصویر نیاز به نسل جدیدی از دانش در علم رنگ دارد و شرکت RED این دو عملکرد را در دوربین های حرفه ای خود در کنار هم قرار داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی RED EPIC-X DRAGON Gunner Collection" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی RED EPIC-X DRAGON Gunner Collection"، کلیک کنید.