برسی دوربین سینمایی Blackmagic Design مدل Pocket

نقدر و برسی

برسی دوربین سینمایی Blackmagic Design مدل Pocket

دوربین سینمایی Blackmagic Design مدل Pocket

دوربین سینمای جیبی Black Magic با سنسور فوق العاده 16 میلی متری و وضوح موثر 1920×1080، قابلیت تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا و فرمت های رایج سینمایی و همچنین سازگاری با نرم افزارهای حرفه ای ویرایش تصویر، یک دوربین عکاسی فشرده حرفه ای برای فیلم سازی دیجیتال است.

بدنه کوچک و سبک این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و قابلیت استفاده از لنزهای کم حجم و مرغوب میکرو چهار سوم آن را به یک کیت کوچک، سبک، کارآمد و حرفه ای در کنار هر لنز تبدیل کرده است.

طرح

همانطور که از نام دوربین سینمای جیبی پیداست، طراحی آن به قدری جمع و جور است که در صورت استفاده از یک لنز ثابت کوچک، حتی در یک جیب جا می شود. اندازه این دوربین 128x38x66 میلی متر و وزن آن 355 گرم است. البته طراحی کوچک و جمع و جور آن ویژگی های کلیدی یک دوربین سینمایی حرفه ای را از این دوربین حذف نمی کند، به عنوان مثال صفحه نمایش این دوربین ابعاد بزرگ تری نسبت به اندازه های صفحه نمایش بسیاری از دوربین های تصویر رایج دیگر دارد.

چهار سوم میکرو mount

قابلیت تعویض لنز با دیافراگم لنز MFT یا Micro Four Thirds به کاربر این امکان را می دهد که از تعداد زیادی لنز کارآمد و با کیفیت استفاده کند. علاوه بر این، برخی از این لنزها دارای لرزشگیر اپتیکال هستند که بسته به شرایط عکاسی می توان از آن استفاده کرد. علاوه بر همه اینها، بسیاری از لنزهای قدیمی و جدید دیگر با پایه های دیگر را می توان با استفاده از مبدل های موجود برای این دهانه لنز، روی این دوربین نصب کرد.

لازم به ذکر است که پایه روی این دوربین از نوع فعال بوده و امکان کنترل تمامی تنظیمات الکترونیکی لنز را به کاربر می دهد.

13 مرحله محدوده دینامیکی

یک تصویر سینمایی نیاز به محدوده دینامیکی بالا و تصحیح رنگ دارد. محدوده دینامیکی تصاویر ثبت شده با این دوربین 13 استاپ است که حتی با برخی دوربین های سینمایی بزرگتر و گرانتر نیز قابل دسترسی نیست. علاوه بر این، تصاویر ضبط شده با این دوربین در فرمت های رایج (ProRes 422 (HQ و CinemaDNG RAW) ضبط می شوند.

قابلیت ذخیره تصاویر در کارت حافظه SD

قابلیت ضبط تصاویر بر روی کارت های حافظه SD به کاربر این امکان را می دهد که انتخاب گسترده تر، کوچکتر، در دسترس تر و ارزان تری برای ضبط تصاویر داشته باشد.

صفحه نمایش نسبتا بزرگ

صفحه نمایش 3.5 اینچی این دوربین با وضوح 800×480 در مقایسه با اندازه کوچک این دوربین و در مقایسه با بسیاری از دوربین های حرفه ای دیگر بزرگ به نظر می رسد. همچنین امکان زوم روی تصویر برای فوکوس دقیق تر وجود دارد. امکان پیش نمایش تصاویر از پیش ضبط شده از طریق صفحه نمایش وجود دارد و در حین پیش نمایش تصویر در حال ضبط، اطلاعات کامل تصویر در این صفحه قابل مشاهده است.

باتری

اگر با سایر محصولات بلک مجیک آشنایی دارید، باید بدانید که این برند کاربران خود را به فرمت ها، لوازم جانبی از جمله کارت حافظه، لنز و سایر اقلام انحصاری برند خود محدود نمی کند. حتی در قسمت باتری نیز وضعیت یکسان است.

این دوربین از باتری معمولی و خارج از قفسه Nikon EL-EN20 استفاده می کند که خود نیکون در J1 از آن استفاده می کند. این باتری یک ساعت عکاسی پیاپی را در اختیار کاربر قرار می دهد. شارژ این باتری با دوربین خاموش حدود 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد.

ورودی ها و خروجی های کارآمد

یک خروجی micro HDMI، یک خروجی هدفون برای کنترل صدا در حین ضبط و یک ورودی میکروفون به اضافه یک ورودی 12 ولت DC و یک ورودی LANC برای کنترل از راه دور، همه ورودی ها و خروجی های این بدنه دوربین هستند که برای دوربینی با این اندازه مناسب به نظر می رسند.

امکان ثبت متادیتا یا ابرداده

فراداده داده‌ای است که جزئیات سایر داده‌ها را توصیف می‌کند. داده هایی مانند شماره صحنه، نام فایل مورد نظر و کلمات کلیدی قابل ضبط از طریق منو و دکمه چهار طرفه این دوربین از جمله داده هایی هستند که به طور کامل توسط این دوربین قابل ضبط هستند.

قابل نصب بر روی انواع تجهیزات حرفه ای

داشتن محل نصب پیچ سه پایه استاندارد در پایین بدنه یکی از ویژگی های بارز هر دوربین است. اما وجود چنین عنصری در قسمت بالایی بدنه فقط برای دوربین های حرفه ای است. چیزی که نصب دوربین خود را بر روی سه پایه، دوربین ثابت و سایر تجهیزات حرفه ای آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی Blackmagic Design مدل Pocket" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی Blackmagic Design مدل Pocket"، کلیک کنید.