برسی Blackmagic Design Micro Studio Camera 4K

نقدر و برسی

برسی Blackmagic Design Micro Studio Camera 4K

Blackmagic Design Micro Studio Camera 4K

Micro Studio Camera 4K کوچکترین دوربین استودیویی 4K جهان است که می تواند با کیفیت 3840×2160 و 30 فریم بر ثانیه، علاوه بر فیلمبرداری 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری کند. با توجه به اینکه این دوربین به طور اختصاصی برای تولیدات تلویزیونی ساخته شده است، فاقد حافظه داخلی و یا قابلیت نصب حافظه جانبی است، اما برای انتقال تصاویر ضبط شده از کارآمدترین و با کیفیت ترین خروجی های صوتی و تصویری از جمله 10- استفاده می کند. خروجی بیت 4:2 در تصویر 2: این از طریق یک پورت 6G-SDI است.

قابلیت تعویض لنز شاید مهم ترین ویژگی این دوربین باشد. پایه این دوربین از نوع میکرو چهارگانه است و دارای اتصالات الکترونیکی برای کنترل کامل لنز است. فقط این پایه امکان استفاده از بسیاری از لنزهای باکیفیت را می دهد، اما با استفاده از تبدیل های رایج موجود برای این مانت، می توان از هر نوع لنز دیگری از جمله لنزهای B4 که مخصوص کارهای رسانه ای هستند، استفاده کرد.

طرح

بدنه این دوربین از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که از استحکام بالایی برخوردار بوده و قابلیت نصب لنزهای سنگین بر روی آن را فراهم می کند و وزن سبکی نیز دارد. ابعاد کوچک و وزن حدودا 300 گرمی این دوربین که کوچکترین دوربین فیلمبرداری خانگی است در کنار گزینه های تصویربرداری فراوان آن را به گزینه ای مناسب برای استفاده در کارهای تلویزیونی و در کنار حرفه ای ترین دوربین های فیلمبرداری تبدیل کرده است. به عنوان مثال، Blackmagic Studio Camera 4K یک گزینه ایده آل برای نصب در دروازه فوتبال یا استفاده به عنوان دوربین عنکبوتی است، به این معنی که مناطق خارج از دسترس دوربین های بزرگتر را با همان کیفیت بالایی که در اختیار کاربر قرار می دهند، پوشش می دهد.

باتری

باتری این دوربین از نوع LP-E6 بسیار رایج و در دسترس Canon است که در دوربین های 5D و بسیاری دیگر از دوربین های کانن استفاده می شود. این دوربین با هر بار شارژ کامل باتری می تواند به مدت 70 دقیقه به طور مداوم عکاسی کند.

عملکرد Talkback

Talkback قابلیتی است که امکان ارتباط صوتی دو طرفه بین اپراتور دوربین و مرکز کنترل و ویرایش را فراهم می کند. این ویژگی در کارهای زنده تلویزیونی بسیار مهم است. این کار در اکثر دوربین های موجود از طریق لوازم جانبی و رابط های جداگانه انجام می شود. اما Blackmagic Micro Studio Camera 4K بدون استفاده از تجهیزات جانبی این قابلیت را دارد و در صورت استفاده از کابل های SDI سیگنال های Talkback بدون تداخل و همزمان با ضبط صدا و تصویر منتقل می شود.

کاملاً با سوئیچ های Blackmagic ATEM سازگار است

این محصول با سایر محصولات پخش بلک مجیک سازگاری کامل دارد و تنظیمات اصلی آن از طریق سوئیچ ATEM قابل کنترل است. کنترل عنبیه و فوکوس و تنظیمات رنگ تصویر از جمله مواردی هستند که می توان از طریق سوئیچ متصل شده از طریق کابل SDI تغییر داد.

همچنین اگر زوم الکترونیکی توسط لنز نصب شده پشتیبانی شود، در صورت نصب لوازم جانبی الکترونیکی، حتی زوم و حرکت پان و شیب را می توان از طریق سوئیچ های ATEM کنترل کرد.

نکته: برای کنترل عناصر متحرک باید از کابل جداگانه استفاده شود.

سایر امکانات

این دوربین دارای دو میکروفون استریو داخلی است که امکان ضبط صدا را بدون استفاده از لوازم جانبی فراهم می کند و همچنین امکان نصب میکروفون را از طریق ورودی استریو 3.5 میلی متری فراهم می کند.

دوربین Micro Studio 4K همچنین مجهز به خروجی HDMI است که می توان از آن برای نصب مانیتور یا ضبط کننده استفاده کرد. نصب مانیتور علاوه بر قابلیت بررسی دقیق تصویر، اپراتور را قادر می سازد تا از وضعیت باتری مطلع شده و تنظیمات را کنترل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی Blackmagic Design Micro Studio Camera 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی Blackmagic Design Micro Studio Camera 4K"، کلیک کنید.