برسی تریگر فلاش Youngnuo مدل RF-605-C

نقدر و برسی

برسی تریگر فلاش Youngnuo مدل RF-605-C

تریگر فلاش Youngnuo مدل RF-605-C

RF-605-C یک کیت ماشه فلاش بی سیم است که توسط شرکت Yongnuo ساخته شده است که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و هر گیرنده/فرستنده دارای 16 کانال مجزا است. همچنین همراه این کیت یک کابل شاتر وجود دارد که می توان از آن برای راه اندازی بی سیم دوربین های کانن استفاده کرد. هر گیرنده/فرستنده در این کیت دارای یک کفشک مخصوص دوربین مردانه در زیر آن است و همچنین یک کفشک داغ فلاش ماده به آنها متصل است. این سیستم ماشه دارای برد پایدار تا 100 متر است و قابلیت همگام سازی فلاش تا 1/320 ثانیه را دارد. علاوه بر این، دکمه شاتر آن عملکردی دو مرحله ای دارد و از فشار نیم و تمام فشار پشتیبانی می کند.

از دو گیرنده/فرستنده یانگنو در این کیت می توان در صورت نیاز به عنوان گیرنده یا فرستنده جداگانه استفاده کرد. آنها همچنین دارای یک پورت 2.5 میلی متری و یک پورت PC Sync هستند که می توان از آن برای فعال کردن دوربین ها یا سایر فلاش های استودیویی با استفاده از کابل های اضافی استفاده کرد. علاوه بر این، به لطف وجود نمایشگر LCD کوچک و دکمه های دسترسی سریع روی هر یک از ماشه ها، اعمال تنظیمات مختلف بسیار آسان شده است. در خاتمه لازم به ذکر است که هر یک از گیرنده/فرستنده های این کیت با دو عدد باتری سایز AAA کار می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی تریگر فلاش Youngnuo مدل RF-605-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی تریگر فلاش Youngnuo مدل RF-605-C"، کلیک کنید.