شروع موفق میرزازاده؛ شکست کشتی‌گیر آمریکایی در گام نخست

شروع موفق میرزازاده؛ شکست کشتی‌گیر آمریکایی در گام نخست

به گزارش خبرگزاری اوبیکو؛ رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت ایران) رسماً آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد آدام کون از آمریکا گذشت و راهی مرحله بعد شد. وی در دور بعد به مصاف برنده میخایین لوپز، دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا و لی از کره جنوبی می‌رود تا شاهد جذاب‌ترین رقابت این وزن در این مرحله باشیم.

میرزازاده در المپیک توکیو هم در همین مرحله به مصاف لوپز رفته بود که با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب حریف نامدارش شده بود، هرچند با راهیابی لوپز به فینال با پیروزی در مسابقات شانس مجدد به رده‌بندی رسیده بود، اما در دیدار رده‌بندی مغلوب رضا کایالپ از ترکیه شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

مهدی محسن‌نژاد دیگر نماینده کشورمان در امروز و در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عبدالکریم فرگات از الجزایر می‌رود که در صورت گذر از این حریف باید با برنده کشتی میان کوین آرماس رودریگوئز از کوبا و کنیچیرو فومیتا، نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال‌های طلا (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹)، نقره (۲۰۲۳) و برنز (۲۰۲۲) جهان از ژاپن مبارزه کند.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شروع موفق میرزازاده؛ شکست کشتی‌گیر آمریکایی در گام نخست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شروع موفق میرزازاده؛ شکست کشتی‌گیر آمریکایی در گام نخست"، کلیک کنید.