برسی کیت فلاش استودیویی Godox QS400II با یک سال گارانتی

نقدر و برسی

برسی کیت فلاش استودیویی Godox QS400II با یک سال گارانتی

کیت فلاش استودیویی Godox QS400II با یک سال گارانتی

فلش مجموعه کاملی از تجهیزات نورپردازی استودیویی است که توسط شرکت Godox ساخته شده است. این کیت شامل سه سر فلاش QS400II به همراه ابزارهای دیگر مانند کاسه استاندارد و شیدر با فیلترهای رنگی می باشد.

فلاش استودیویی Q4300II دارای حداکثر قدرت تخلیه 400 ژول است. این فلاش مجهز به لامپ هالوژن استودیویی 150 وات می باشد. با این لامپ مدلسازی می توانید نور مورد نظر خود را به خوبی بسازید و به راحتی روی سوژه فوکوس کنید.

عدد پیشرو QS400II برابر با 65 متر است. یعنی در ISO 100 و در فاصله یک متری از فلاش تا سوژه، دیافراگم باید روی 65 تنظیم شود، توان خروجی فلاش را می توان از 1.1 تا 1.32 حداکثر توان خروجی تنظیم کرد و به مطلوب رسید. روشنایی. برای همگام سازی فلاش با شاتر، QS400II مجهز به چشمی اپتیکال و درگاه کابل همگام سازی است تا فلاش را مستقیماً از طریق کابل به خود دوربین متصل کند. علاوه بر این، این فلاش مجهز به گیرنده رادیویی بی سیم است که با فرستنده های رادیویی گودوکس سازگار است. این کیت همچنین شامل یک فرستنده رادیویی برای دوربین های کانن است که امکان اتصال و همگام سازی فلاش های بی سیم با دوربین را فراهم می کند. اگر از دوربین غیر کانن استفاده می کنید، فرستنده مناسب برند دوربین را باید جداگانه خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت فلاش استودیویی Godox QS400II با یک سال گارانتی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت فلاش استودیویی Godox QS400II با یک سال گارانتی"، کلیک کنید.