برسی نور LED با قابلیت فوکوس گودوکس مدل Godox S60

نقدر و برسی

برسی نور LED با قابلیت فوکوس گودوکس مدل Godox S60

نور LED با قابلیت فوکوس گودوکس مدل Godox S60

چراغ LED Focusing Godox S60 وسیله ای کاربردی برای ایجاد پرتوهای نور متغیر است. پرتوهای نور این محصول از 6 تا 55 درجه قابل افزایش است، بنابراین می توان از آن برای ایجاد پرتوهای باریک مختلف یا نوردهی انتخابی استفاده کرد. به عنوان مثال، در حالت 55 درجه، به راحتی می توان یک پس زمینه یا مجموعه ای از اشیاء را به خوبی روشن کرد. علاوه بر این، با استفاده از درب های تعبیه شده این محصول می توان شکل نور را با دقت بیشتری تنظیم کرد.

ویژگی های روشنایی LED مدل گودوکس S60

لامپ ال ای دی گودوکس مدل S60 با فوکوس گودوکس قابلیت ایجاد نور بادوام و با کیفیت در دمای 5600 کلوین را دارد. البته با استفاده از فیلتر ژل می توان دمای نور را به راحتی به دمای نور لامپ های تنگستن تبدیل کرد. برای این محصول قابلیت تنظیم شدت نور از 0 تا 100 درصد فراهم شده است و علاوه بر تنظیم از خود دستگاه، امکان استفاده از ریموت کنترل و یا حتی اپلیکیشن موبایل نیز برای این منظور وجود دارد. برای راه اندازی این چراغ پیوسته می توانید از آداپتور برق شهری یا باتری V استفاده کنید.

کنترل دقیق پوشش نوری

با قابلیت تنظیم زاویه پرتو از 6 تا 55 درجه، به راحتی می توان میزان پخش نور را با استفاده از پیچ تنظیم کرد. همچنین قابلیت اتصال لنز و افزایش دقت نورپردازی نیز وجود دارد.

جلوه های نور

لنز کروی دارای امتیاز 96+/97+ CRI/TCLI برای چراغ LED قابل تمرکز Godox S60 است که نور طبیعی و با دقت رنگ تولید می کند. شدت نور در حالت متمرکز تقریبا 4 استاپ بیشتر از حالت پخش است. علاوه بر این، شدت نور را می توان از 1 تا 100 درصد تنظیم کرد.

قابل استفاده با قالب های سبک

چراغ LED Focusing Godox S60 برای ایجاد طیف گسترده ای از سبک های نورپردازی طراحی شده است. به عنوان مثال می توان با سایه زن های مطرح شده در این محصول، الگوهای نور متفاوتی ایجاد کرد.

پرتوهای مساوی

لنز کروی تعبیه شده در این محصول نور یکنواختی را در سراسر ناحیه نورانی ایجاد می کند.

قابل استفاده بدون برق

لامپ S60 را می توان با آداپتور برق یا باتری های V-Mount استفاده کرد. البته این باتری ها را باید جداگانه خریداری کرد.

قابل استفاده با ریموت کنترل

به لطف فناوری بلوتوث، چراغ LED قابل تمرکز Godox S60 را می توان از راه دور از طریق برنامه تلفن همراه Godox Light تنظیم کرد. علاوه بر این، این محصول از کنترل از راه دور RC-A6 نیز پشتیبانی می کند، اما نیاز به خرید جداگانه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور LED با قابلیت فوکوس گودوکس مدل Godox S60" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور LED با قابلیت فوکوس گودوکس مدل Godox S60"، کلیک کنید.