برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN320EX S مخصوص دوربین های سونی

نقدر و برسی

برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN320EX S مخصوص دوربین های سونی

فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN320EX S مخصوص دوربین های سونی

فلاش دوربین Yongnuo YN320EX S مجهز به فرستنده و گیرنده بی سیم رادیویی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است و در واقع یک دستگاه TTL با برد بی سیم بالا، فلاش دستی و فلاش چندتایی با قابلیت راه اندازی فلاش های دیگر در فاصله تا فاصله تا 100 متر. راه اندازی این فلاش با فرستنده های بی سیم RF-603 و RF-602 یا طیف گسترده ای از دیگر فلاش های سونی و یانگنو با قابلیت برد نوری امکان پذیر است. شماره راهنمای این فلاش قدرتمند 31 متر در ISO 100 و زوم 105 میلی متر است. لنز این محصول دارای محدوده زوم عملی 105-24 میلی متر است و شدت نور فلاش را می توان از حداکثر تا 1.128 توان کل تنظیم کرد.

به لطف سر با قابلیت چرخش افقی و عمودی، با این محصول می توان نورپردازی خلاقانه ای را با استفاده از روش جهشی یا چرخشی ایجاد کرد. این محصول از دو باتری قلمی استفاده می کند و حداکثر تا 220 فلاش شات با یک جفت باتری قابل ارائه است. فلاش Yongnuo YN320EX S همراه با کیف و پایه محافظ عرضه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN320EX S مخصوص دوربین های سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN320EX S مخصوص دوربین های سونی"، کلیک کنید.