برسی آداپتور آهنربایی فلاش اسپیدلایت Godox مدل S-R1

نقدر و برسی

برسی آداپتور آهنربایی فلاش اسپیدلایت Godox مدل S-R1

آداپتور آهنربایی فلاش اسپیدلایت Godox مدل S-R1

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر ساخت و هم از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

آداپتور فلاش مغناطیسی Godox S-R1 Speedlite ابزاری موثر برای اتصال دستگاه های کادربندی به بارق های شماست. این محصول مخصوص فلاش های مربعی (مستطیلی) طراحی شده و با فلاش های گودکس، کانن، نیکون و سونی سازگار است. اتصال آن به فلاش بسیار آسان است و به راحتی می توانید از طریق پیچ تعبیه شده در بالای محصول، اتصال ایمن داشته باشید. قسمت اتصال فلاش دارای نوارهای لاستیکی برای جلوگیری از آسیب دیدن فلاش شما می باشد. همچنین شکل دهنده های نور نیز از طریق پایه مغناطیسی قرار گرفته روی آن به آن متصل می شوند. محصول فوق به عنوان پایه عمل می کند و می توانید دستگاه های لایت فرمینگ را جداگانه خریداری نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی آداپتور آهنربایی فلاش اسپیدلایت Godox مدل S-R1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی آداپتور آهنربایی فلاش اسپیدلایت Godox مدل S-R1"، کلیک کنید.