برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS400II با گارانتی یک ساله

نقدر و برسی

برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS400II با گارانتی یک ساله

فلاش استودیویی Godox مدل QS400II با گارانتی یک ساله

فلاش استودیویی Q4300II دارای حداکثر قدرت تخلیه 400 ژول است. این فلاش مجهز به لامپ هالوژن استودیویی 150 وات می باشد. با این لامپ مدلسازی می توانید نور مورد نظر خود را به خوبی بسازید و به راحتی روی سوژه فوکوس کنید.

عدد پیشرو QS400II برابر با 65 متر است. یعنی در ISO 100 و در فاصله یک متری از فلاش تا سوژه، دیافراگم باید روی 65 تنظیم شود، توان خروجی فلاش را می توان از 1.1 تا 1.32 حداکثر توان خروجی تنظیم کرد و به مطلوب رسید. روشنایی برای همگام سازی فلاش با شاتر، QS400II مجهز به چشمی اپتیکال و درگاه کابل همگام سازی است تا فلاش را مستقیماً از طریق کابل به خود دوربین متصل کند. علاوه بر این، این فلاش به گیرنده رادیویی بی سیم نیز مجهز است که با فرستنده های رادیویی گودوکس سازگار است.

فرستنده مناسب برای برند دوربین باید جداگانه خریداری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS400II با گارانتی یک ساله" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش استودیویی Godox مدل QS400II با گارانتی یک ساله"، کلیک کنید.