برسی چتر پارابولیک گودوکس مدل Godox QR-P90

نقدر و برسی

برسی چتر پارابولیک گودوکس مدل Godox QR-P90

چتر پارابولیک گودوکس مدل Godox QR-P90

چتر سهموی Godox QR-P120 محصولی کاربردی برای عکاسی پرتره و مد محسوب می شود. این چتر 16 طرفه با قطر 120 سانتی متر نور ملایمی ایجاد می کند و برای تاکید بر ابعاد و جزئیات یک سوژه در عین ایجاد انعکاس طبیعی از سوژه ایده آل است. عمق نسبتاً زیاد این چتر باعث کنترل بهتر توزیع نور و جلوگیری از پخش ناخواسته نور می شود. این سافت باکس سهموی امکان جداسازی دیفیوزر بالایی و داخلی را دارد و امکان استفاده همزمان از آنها وجود دارد. یک کیس نیز برای حمل و نقل یا ذخیره سازی آسان موجود است.

طراحی سهموی

طراحی سهموی این چتر نوری ملایم و متمرکز بر روی انواع اجسام ایجاد می کند.

عمر طولانی

پارچه های روی این چتر به گونه ای ساخته شده اند که در برابر باد، له شدن و سقوط مقاوم هستند و 16 میله فایبر گلاس آن را در جای خود نگه می دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی چتر پارابولیک گودوکس مدل Godox QR-P90" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی چتر پارابولیک گودوکس مدل Godox QR-P90"، کلیک کنید.