برسی کیت دو عددی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL30

نقدر و برسی

برسی کیت دو عددی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL30

کیت دو عددی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL30

مشاهده و خرید کیت دو تکه گودوکس نور باتومی TL30

چراغ گودوکس TL30 باتومی چراغی است که می تواند دمای نور را در محدوده 2700 تا 6300 درجه کلوین تنظیم کند. این نور از استانداردهای TLCI99 و CRI97 بالایی برخوردار است و در نتیجه در عکاسی و فیلمبرداری رنگ دقیقی ارائه می شود. این چراغ همچنین دارای حالت RGB است که می توانید تا 36000 رنگ مختلف نور ایجاد کنید. 13 افکت ویژه و قابل تنظیم در قابلیت های این باتوم لایت وجود دارد.

استفاده و تنظیم این نور بسیار آسان است. دکمه های کنترلی روی این لامپ تعبیه شده است که هم از طریق آن ها و نمایشگر محصول قابل استفاده است و هم از طریق اپلیکیشن قابل دانلود و نصب برای کنترل نور از طریق گوشی های هوشمند و بلوتوث تا فاصله 30 متری. این لامپ دارای باتری لیتیوم یونی است که با هر بار شارژ می تواند از لامپ TL30 تا 60 دقیقه با قدرت کامل استفاده کند. این لامپ دارای آهنربای داخلی نیز می باشد که با استفاده از آن می توان لامپ باتومی را بر روی سطوح فلزی نصب کرد. همچنین بالا و پایین چراغ دارای یک شیار نصب یک چهارم اینچی است که می توان از آن برای نصب چراغ روی تکیه گاه ها یا تکیه گاه های مختلف استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دو عددی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دو عددی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL30"، کلیک کنید.