برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL120

نقدر و برسی

برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL120

نور باتومی گودوکس مدل Godox TL120

چراغ باتومی گودوکس TL120 را مشاهده و خریداری کنید

لامپ گودوکس TL120 باتومی RGB یک لامپ با ساختار منعطف با امکان تنظیم و استفاده بی سیم و بسیار آسان است. این لامپ دارای باتری داخلی لیتیوم یونی است که به کاربر اجازه می دهد با هر بار شارژ کامل تا دو ساعت از نور استفاده کند. ارتفاع این لامپ 117 سانتی متر و قطر آن 4.8 سانتی متر است، قابل نصب بر روی اجسام مختلف و یا استفاده در دست می باشد.

این نور طیف وسیعی از تنظیمات دمای نور (از 2700 تا 6500 درجه کلوین) را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تطابق مناسبی بین نور خروجی از این نور و نور محیط ایجاد کند تا بهترین تولید را برای عکاسی از اجسام مختلف با بافت های مختلف ایجاد کند. همچنین می تواند کارهای خلاقانه را با آن تجربه کند. وجود حالت RGB نیز گزینه های گسترده ای را برای استفاده از این نور در اختیار کاربران قرار می دهد و در این حالت می توان رنگ، غلظت رنگ و شدت نور را تنظیم کرد و رنگ های باکیفیت بی شماری را با نور ساخت. علاوه بر این، این نور را می توان به صورت بی سیم از طریق کنترلرهای DMX تا حداکثر فاصله 50.9 متری، از طریق کنترل از راه دور و از طریق یک برنامه ویژه توسعه یافته برای گوشی های هوشمند کنترل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL120" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL120"، کلیک کنید.