برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL60

نقدر و برسی

برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL60

نور باتومی گودوکس مدل Godox TL60

چراغ باتومی گودوکس TL60 را مشاهده و خریداری کنید

لامپ Godox TL60 Batumi RGB یک لامپ با ساختار انعطاف پذیر است که به صورت بی سیم و بسیار راحت قابل راه اندازی و استفاده است. این لامپ دارای باتری داخلی لیتیوم یونی است که به کاربر اجازه می دهد با هر بار شارژ کامل تا دو ساعت از نور استفاده کند. ارتفاع این لامپ 75 سانتی متر و قطر آن 4.8 سانتی متر است، قابل نصب بر روی اجسام مختلف و یا استفاده در دست.

این نور طیف وسیعی از تنظیمات دمای نور (از 2700 تا 6500 درجه کلوین) را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تطابق مناسبی بین نور خروجی از این نور و نور محیط ایجاد کند تا بهترین تولید را برای عکاسی از اجسام مختلف با بافت های مختلف ایجاد کند. همچنین می تواند کارهای خلاقانه ای را با آن تجربه کند. علاوه بر این، قابلیت استفاده از 40 فیلتر Rosco و Lee نیز قابلیت های این چراغ را افزایش می دهد. وجود حالت RGB نیز گزینه های گسترده ای را برای استفاده از این نور در اختیار کاربران قرار می دهد و در این حالت می توان رنگ، غلظت رنگ و شدت نور را تنظیم کرد و رنگ های باکیفیت بی شماری را با نور ساخت. علاوه بر این، این نور را می توان به صورت بی سیم از طریق کنترلرهای DMX تا فاصله حداکثر 50.9 متری، از طریق ریموت کنترل و همچنین از طریق اپلیکیشن ویژه ای که برای گوشی های هوشمند توسعه داده شده، کنترل کرد. این لامپ باتومی دارای آداپتور برق، کابل برق و کیف حمل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL60" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور باتومی گودوکس مدل Godox TL60"، کلیک کنید.