برسی نور LED با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ150R

نقدر و برسی

برسی نور LED با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ150R

نور LED با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ150R

مشاهده و خرید لامپ سینمایی گودوکس SZ150R

چراغ SZ150R Cinematic RGB Godox یک چراغ تک پرتو است که قابلیت تنظیم زاویه توزیع نور از 20 تا 65 درجه را دارد. همچنین دمای نور در این محصول با استانداردهای بالای CRI و TLCI بین 2800 تا 6500 درجه کلوین قابل تنظیم است و این کیفیت بالا باعث رندر رنگی دقیق در تصاویر می شود. شدت نور از 0 تا 100 درصد قدرت کامل این چراغ توسط کاربر قابل تنظیم است و تمامی این تنظیمات به صورت بی سیم نیز انجام می شود. سیستم بی سیم این لامپ دارای 32 کانال در 16 گروه می باشد که در محیط های با ترافیک امواج بی سیم بالا تداخل ایجاد نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این چراغ وجود حالت RGB با قابلیت تنظیم رنگ، غلظت رنگ، شدت نور و سرخابی/سبز است که با این قابلیت می توانید 36000 رنگ سفارشی با این نور ایجاد کنید. علاوه بر این، این چراغ دارای 13 حالت ویژه است که شامل تغییر رنگ خودکار، فلاش، لیزر، رعد و برق، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی در آسمان، ماشین پلیس، آتش نشانی، آمبولانس و حالت SOS می باشد. این لامپ دارای رفلکتور، روکش لامپ و کیف حمل است. این لامپ می تواند با برق شهری در سراسر جهان (100 تا 240 ولت) تغذیه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور LED با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ150R" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور LED با قابلیت زوم گودوکس مدل Godox SZ150R"، کلیک کنید.