برسی ویدئو لایت RGB گودگس مدل Godox Litemons 6R

نقدر و برسی

برسی ویدئو لایت RGB گودگس مدل Godox Litemons 6R

ویدئو لایت RGB گودگس مدل Godox Litemons 6R

توضیحات نور ویدئویی Godox 6R

چراغ تصویری لایتمون 6R گودوکس، چراغی با طراحی کوچک، با قابلیت نصب در موقعیت های مختلف و تنظیم دما و رنگ نور می باشد. می توانید این لامپ کوچک را تقریباً در هر مکانی نصب کنید و نور و رنگ مناسب را به عکس ها و فیلم های خود اضافه کنید. این نور را می توان در حالت های RGB که امکان انتخاب 36000 رنگ را فراهم می کند یا حالت CCT که دارای نور در محدوده دمای رنگ 3200 تا 6500 درجه کلوین است، استفاده می شود. شدت نور این نور از 0 تا 100 درصد قابل تنظیم است و نمایش نور حالتی که انتخاب کرده اید میزان روشنایی و میزان باتری را نشان می دهد.

این محصول دارای یک باتری داخلی 1800 میلی آمپر ساعتی است که با هر بار شارژ کامل به شما اجازه می دهد از این لامپ به مدت 2 تا 10 ساعت استفاده کنید که مدت زمان دقیق آن بستگی به حالت و شدت نوری که از این لامپ دریافت می کنید دارد. این نور ویدئویی دارای 13 افکت نوری مختلف از جمله فلاش، فلاش، آتش بازی، آتش بازی و چندین حالت شبیه ساز نور وسایل نقلیه اضطراری است. آهنربای پشت این لامپ امکان نصب آن را بر روی سطوح فلزی فراهم می کرد. علاوه بر این، این محصول دارای پایه ای برای نصب نور بر روی کفش دوربین است. بدنه این لامپ دارای قطعاتی است که امکان اتصال لامپ های دیگر را فراهم می کند تا منبع نوری با سطح بیشتری داشته باشید.

مشخصات اولیه

یک دیفیوزر قابل جابجایی نور خروجی را نرم می کند.

امکان اضافه کردن نورهای دیگر به صورت افقی و عمودی

جلوه های نور

تغییر رنگ خودکار

رعد و برق

یک لیزر

رعد و برق

تلویزیون

یک شمع

آتش

آتش بازی

ماشین پلیس

ماشین آتش نشانی

آمبولانس

SOS

چراغ چشمک زن

روشن و خاموش کردن لامپ شکسته

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو لایت RGB گودگس مدل Godox Litemons 6R" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو لایت RGB گودگس مدل Godox Litemons 6R"، کلیک کنید.