برسی سافت باکس پرتابل Godox با سایز ۶۰x۶۰ سانتیمتر و مانت بوئنز

نقدر و برسی

برسی سافت باکس پرتابل Godox با سایز ۶۰x۶۰ سانتیمتر و مانت بوئنز

سافت باکس پرتابل Godox با سایز ۶۰x۶۰ سانتیمتر و مانت بوئنز

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر ساخت و هم از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

گودوکس در طراحی سافت باکس قابل حمل 60×60 سانتی متری گودوکس و پایه Bowens آن تلاش کرده است تا محصولی مناسب برای عکاسان حرفه ای ارائه کند که در عین کارایی بالا و وزن سبک، به راحتی راه اندازی شود و به راحتی حمل شود. سافت باکس های ارائه شده توسط این شرکت گزینه ای ایده آل برای نورپردازی پرتره، مد و موارد دیگر هستند. با استفاده از سافت باکس گودوکس می توانید مطمئن باشید که نوری طبیعی، ملایم و عریض خواهید داشت که کنتراست آن بسیار کاهش یافته است. برای تنظیم تراز سفیدی از طریق دوربین های دیجیتال و فیلمبرداری، این سافت باکس دارای یک بازتابنده نقره ای است که خاصیت بازتابی بالایی دارد و باعث می شود نور روشن با روشنایی مطلوب را ببینیم. همانطور که در بالا ذکر شد یکی از ویژگی های قابل توجه این سافت باکس قابلیت راه اندازی سریع و آسان آن است و مانند بسیاری از سافت باکس های معمولی از روش های پیچیده نصب و راه اندازی پیروی نمی کند. محصول فوق دارای پایه Bowens نیز می باشد تا بتوان فلاش و سایر لوازم نورپردازی را به راحتی به آن وصل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سافت باکس پرتابل Godox با سایز ۶۰x۶۰ سانتیمتر و مانت بوئنز" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سافت باکس پرتابل Godox با سایز ۶۰x۶۰ سانتیمتر و مانت بوئنز"، کلیک کنید.