برسی نور LED انعطاف پذیر Godox مدل FL100

نقدر و برسی

برسی نور LED انعطاف پذیر Godox مدل FL100

نور LED انعطاف پذیر Godox مدل FL100

شرکت گودوکس گودوکس یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری می باشد. محصولات این شرکت هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد فنی کیفیت بالایی دارند. این امر باعث شده است که از تجهیزات Godox در انواع پروژه های حرفه ای و آماتور استفاده شود. از دیگر ویژگی های این برند نوآوری در زمینه تولید محصول و قرار دادن ویژگی های خاص در محصولات است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

لامپ ال ای دی منعطف گودوکس FL100 نیز محصول همین شرکت می باشد که طراحی منحصر به فردی دارد. ویژگی اصلی و قابل توجه این محصول طراحی منعطف آن است که به شما امکان استفاده از آن را در موارد مختلف می دهد. این ویژگی در طراحی محصول فوق به شما این امکان را می دهد تا در مواردی که به دلیل دسترسی نامناسب قادر به دریافت نور مناسب نیستید با استفاده از این محصول نیاز خود را برطرف کنید.

لامپ ال ای دی منعطف گودوکس FL100 عملکرد بی سیم دارد و می توانید تا فاصله 50 متری آن را به صورت بی سیم کنترل کنید. همچنین دارای CRI بالای 96 است که مبنایی برای بیان کیفیت چراغ های ثابت و LED می باشد. توان خروجی این محصول از 10 تا 100 درصد حداکثر توان و دمای رنگ آن بین 3300 تا 5600 درجه کلوین قابل تنظیم است. به علاوه حداکثر نوردهی آن حدود 3300 لوکس است.

در کنار این محصول لوازم مورد نیاز برای استفاده از آن به طور کامل برای رفع نیاز کاربران ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور LED انعطاف پذیر Godox مدل FL100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور LED انعطاف پذیر Godox مدل FL100"، کلیک کنید.