برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN568EX III مخصوص نیکون

نقدر و برسی

برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN568EX III مخصوص نیکون

فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN568EX III مخصوص نیکون

YN568EX III محصول شرکت Yongnuo است. این فلاش در واقع یک نمونه به روز شده از YN568EX II است که ویژگی های بیشتری مانند زمان شارژ سریعتر و وجود چشمی اپتیکال را به آن اضافه کرده است. YN568EX III یک فلاش اتوماتیک است که با دوربین های نیکون سازگار است و با اتصال به هات شو دوربین از سیستم اندازه گیری i-TTL پشتیبانی می کند و می تواند با پرده شاتر اول و دوم با سرعت بالا همگام شود. کیت استفاده از فلاش رادیویی مناسب (YN- 622C II یا YN-622C). با اتصال بی سیم فلش و دوربین، آزادی بیشتری در تعیین موقعیت فلاش و استفاده از شکل دهنده های نوری مختلف خواهیم داشت. یکی دیگر از ویژگی های این فلش زمان بازیابی بسیار کوتاه است که آن را به محصولی متفاوت نسبت به نمونه های مشابه تبدیل می کند. در مجموع، تنها 3 ثانیه طول می کشد تا این فلاش به حداکثر قدرت نوردهی خود برسد.

محدوده زوم 24-105 میلی متری YN568EX III باعث می شود نور ساطع شده توسط فلاش قابل کنترل باشد و آن را برای کار با طیف وسیعی از لنزها مناسب می کند. قابلیت چرخش افقی تا 270 درجه و قابلیت تنظیم زاویه عمودی هد فلاش از 7- تا 90+ درجه در این فلاش آزادی عمل گسترده ای را در انتخاب زاویه و جهت نور ارائه می دهد.

YN568EX III پارامترهای مربوط به نور را با استفاده از صفحه نمایش قابل مشاهده کرد. علاوه بر این، تنظیمات گسترده را می توان بدون سردرگمی انجام داد.

همچنین یک پورت PC Sync برای اتصال به دوربین از طریق کابل در این فلاش وجود دارد که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد و فلاش را به دوربین های غیر کانن متصل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN568EX III مخصوص نیکون" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش رودوربینی Yongnuo مدل YN568EX III مخصوص نیکون"، کلیک کنید.