برسی نور پیوسته ال ای دی godox مدل Professional LED 500c

نقدر و برسی

برسی نور پیوسته ال ای دی godox مدل Professional LED 500c

نور پیوسته ال ای دی godox مدل Professional LED 500c

LED 500c حرفه ای یک دیود ساطع کننده نور (LED) تولید شده توسط شرکت گودوکس می باشد که دستگاهی مناسب برای تامین نور و روشنایی در عکاسی استودیویی موبایل و فضای باز، عکاسی ماکرو یا فیلم های خبری و مجالس می باشد. این چراغ ال ای دی مخصوصا برای عکاسی و فیلمبرداری که در پروژه های خود به نور مداوم و طولانی مدت نیاز دارند مناسب است. روشنایی LED 500c حرفه ای که حاصل 504 لامپ دیود معمولی است، برای رفع نیازهای نوری شما با اکثر دوربین های دیجیتال کافی است. باتری سازگار با این لامپ سونی NP-F970 می باشد.

LED 500c حرفه ای با 2 باتری لیتیومی تغذیه می شود و آداپتور برق مستقیم همراه با این چراغ نیز می تواند برای برق مورد استفاده قرار گیرد. این باتری باید جداگانه خریداری شود.

از دیگر ویژگی های این لامپ ال ای دی گودوکس می توان به قابلیت تنظیم دمای رنگ نور از 3300 تا 5600 کلوین و تنظیم روشنایی آن اشاره کرد. با توجه به این ویژگی ها، بسته به اینکه در داخل خانه یا خارج از منزل عکاسی می کنید، می توانید نور LED را با نور محیط تنظیم کنید.

در پنل پشتی LED 500c حرفه ای یک صفحه نمایش LED طراحی شده است که در آن می توانید پارامترهای مختلفی مانند روشنایی و دمای رنگ نور را مشاهده کنید. دو پیچ در کنار این نمایشگر تعبیه شده است که با یکی از آنها می توانید دمای نور را از 3300 تا 5600 تنظیم کنید و با دیگری می توانید روشنایی نور را کنترل کنید.

با توجه به اینکه LED 500c حرفه ای مجهز به اتصال بی سیم داخلی است، تنظیمات آن با کنترل از راه دور تا برد 20 متر و در 16 کانال و 6 گروه مختلف قابل کنترل است. همچنین از دیگر ویژگی های این دستگاه قابلیت نصب سه پایه دوربین می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور پیوسته ال ای دی godox مدل Professional LED 500c" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور پیوسته ال ای دی godox مدل Professional LED 500c"، کلیک کنید.