برسی اسپیدلایت Yongnuo مدل YN600EX-RT II مناسب برای دوربین‌های کانن

نقدر و برسی

برسی اسپیدلایت Yongnuo مدل YN600EX-RT II مناسب برای دوربین‌های کانن

اسپیدلایت Yongnuo مدل YN600EX-RT II مناسب برای دوربین‌های کانن

YN600EX-RT II تولید شده توسط Yongnuo یک فلاش روی دوربین با قابلیت TTL بی سیم است که برای دوربین های Canon مجهز به سیستم های E-TTL و E-TTL II طراحی و ساخته شده است. این فلاش دارای یک گیرنده داخلی است و با فرکانس رادیویی استاندارد 2.4 گیگاهرتز کار می کند. همچنین دارای شماره راهنمای 60 است و محدوده زوم 20-200 میلی متر را پوشش می دهد. برای راحتی و دقت بیشتر هنگام تنظیم زاویه روشنایی، هد فلاش را می توان تا 90 درجه عمودی و تا 180 درجه افقی چرخاند. همچنین در بالای فلاش یک پنل دیفیوز تعبیه شده است که در هنگام استفاده از لنزهای واید بهتر است از آن استفاده کنید. یک صفحه نمایش LCD با چند دکمه نیز پشت فلاش تعبیه شده است که با آن می توان تنظیمات مختلف را با سهولت بیشتری انجام داد. زمان شارژ مجدد فلاش YN600EX-RT II توسط سازنده در هنگام استفاده از حداکثر توان خروجی فلاش حدود 3 ثانیه ذکر شده است. بدیهی است با انتخاب توان خروجی کمتر، این زمان نیز به طور مستقیم کاهش می یابد. مدت زمان فلش از 1/200 تا 1/20000 قابل تنظیم است و می توان آن را با پرده اول و دوم کرکره هماهنگ کرد. به علاوه خروجی فلاش را می توان به صورت دستی از خروجی فول فلاش تا 128/1 آن و در 29 خروجی مختلف تنظیم کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این فلاش که آن را از مدل های مشابه متمایز می کند، امکان نوردهی متوالی یا استروبوسکوپی است. با استفاده از این ویژگی می توان سوژه های متحرک را به صورت متوالی روشن کرد و از آنها عکس گرفت. علاوه بر این، این فلاش را می توان از طریق یک چشمی اپتیکال با فلاش های دیگر هماهنگ کرد یا با استفاده از فرستنده با فلاش های دیگر همگام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اسپیدلایت Yongnuo مدل YN600EX-RT II مناسب برای دوربین‌های کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اسپیدلایت Yongnuo مدل YN600EX-RT II مناسب برای دوربین‌های کانن"، کلیک کنید.