برسی نور ثابت ال ای دی DBK مدل RGB SLA004R

نقدر و برسی

برسی نور ثابت ال ای دی DBK مدل RGB SLA004R

نور ثابت ال ای دی DBK مدل RGB SLA004R

چراغ ثابت کینگ پاور LED مدل BGD011 یک چراغ سینمایی و پیوسته با امکان تنظیمات 360 رنگ می باشد. در تولید ال ای دی های این محصول از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شد که باعث افزایش کیفیت نور و همچنین افزایش طول عمر آنها شد. این محصول دارای باتری داخلی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می باشد که علاوه بر تامین انرژی لازم برای دستگاه، می توان از آن به عنوان پاوربانک نیز استفاده کرد. بنابراین می توانید با استفاده از پورت USB روی بدنه این دستگاه گوشی هوشمند خود را نیز شارژ کنید. این چراغ دارای استاندارد CRI بالای 96 است و روشنایی آن در مقیاس لومن برابر با 750 است.

یک صفحه نمایش OLED در پشت محصول وجود دارد که می تواند وضعیت و تنظیمات دستگاه را نشان دهد. همچنین توان خروجی محصول از 1 تا 100 درصد حداکثر توان قابل تنظیم بوده و دمای رنگ آن در محدوده 3200 تا 5600 درجه کلوین قابل تغییر می باشد. در کنار این چراغ LED، آداپتور کفش، کابل شارژ USB Type-C و دفترچه راهنمای محصول نیز ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی DBK مدل RGB SLA004R" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی DBK مدل RGB SLA004R"، کلیک کنید.