برسی کیت نور LED دو عددی گودوکس مدل Godox ES45 E-Sport

نقدر و برسی

برسی کیت نور LED دو عددی گودوکس مدل Godox ES45 E-Sport

کیت نور LED دو عددی گودوکس مدل Godox ES45 E-Sport

کیت نور LED ES45 E-Sport توسط Godox برای vlogging، پخش زنده و سایر فعالیت های آنلاین طراحی شده است. این نور دارای پنل 367x230x45.9 میلی متری است و نور ملایمی تولید می کند که برای عکاسی از چهره و پوست بسیار مناسب است. چراغ ES45 قابلیت تغییر دمای رنگ را دارد و کاربر می تواند دمای رنگ را از 2800 تا 6500 درجه کلوین با استاندارد بسیار بالای CRI 96 و TLCI 97 تنظیم کند و در عین حال کیفیت نور، کاربر را همیشه به بهترین شکل ممکن نگاه کند. راه در تصاویر این چراغ همچنین قابلیت تنظیم شدت نور را در اختیار کاربران قرار می دهد، شدت نور در این چراغ از 0 تا 100 درصد قابل تنظیم است. در حالی که امکان تغییر دمای نور و شدت نور در این نور وجود دارد، Godox روش های مختلفی را نیز برای کنترل بی سیم این نور ارائه کرده است. لامپ ES45 دارای کنترلر بی سیم مغناطیسی است و می توانید آن را به شارژر وصل کنید. همچنین می توانید تنظیمات این لامپ را از طریق اپلیکیشن رایگان و از طریق تبلت یا گوشی های اندروید و iOS خود کنترل کنید. این محصول با باتری داخلی و برق شهری خود تغذیه می شود. قابلیت تنظیم دمای نور، شدت نور و در دسترس بودن عملکردهای کنترل بی سیم، چراغ E-Sports ES45 را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است.

ریموت کنترل مغناطیسی با شارژ خودکار

می توانید دمای نور و شدت آن را با ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتزی که به همراه محصول ارائه می شود تغییر دهید. این ریموت کنترل مغناطیسی است و با اتصال مجدد به این لامپ می توانید آن را شارژ کنید.

برنامه کنترل بی سیم برای دستگاه های اندروید و iOS

با استفاده از برنامه رایگان Godox، می توانید یک یا چند چراغ را به صورت بی سیم از طریق دستگاه های Android و iOS خود کنترل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت نور LED دو عددی گودوکس مدل Godox ES45 E-Sport" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت نور LED دو عددی گودوکس مدل Godox ES45 E-Sport"، کلیک کنید.