برسی فلاش کامپکت گودوکس مدل Godox AD100pro با گارانتی یک ساله

نقدر و برسی

برسی فلاش کامپکت گودوکس مدل Godox AD100pro با گارانتی یک ساله

فلاش کامپکت گودوکس مدل Godox AD100pro با گارانتی یک ساله

بررسی فلش کامپکت Godox AD100Pro

فلاش جیبی AD100Pro یک فلاش کارآمد و جمع و جور است که به روز رسانی نسخه های قدیمی محبوب این شرکت است. این فلاش با باتری لیتیوم یونی عرضه می شود که برق مورد نیاز برای 360 فلاش را با تمام توان تامین می کند.

فلاش AD100Pro دارای ویژگی های خاصی است، از جمله خروجی 100 ژول با تنظیم 9 مرحله ای از 1/256 تا توان کامل. سرعت بازیابی این فلاش نیز بسته به توان مصرفی از یک صدم ثانیه تا یک و نیم ثانیه متغیر است. فلاش AD100Pro دارای حالت های دستی، اتوماتیک و بارق است. حالت دستی امکاناتی مانند تنظیم توان خروجی، مدل سازی لامپ و سایر امکانات را در اختیار کاربر قرار می دهد. حالت چندگانه در این فلاش امکان فعال کردن حالت چشمک زن را تا 90 بار در ثانیه فراهم می کند. در صورت لزوم می توانید از فرستنده بی سیم نیز استفاده کنید که 32 کانال در 4 گروه را در اختیار کاربران قرار می دهد. به روز رسانی سیستم عامل نیز از وب سایت Godox در دسترس است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش کامپکت گودوکس مدل Godox AD100pro با گارانتی یک ساله" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش کامپکت گودوکس مدل Godox AD100pro با گارانتی یک ساله"، کلیک کنید.