برسی رینگ لایت هارمونی مدل FE1000

نقدر و برسی

برسی رینگ لایت هارمونی مدل FE1000

رینگ لایت هارمونی مدل FE1000

بازرسی و خرید لامپ حلقه هارمونی مدل FE1000

در سال های اخیر حلقه ها به یکی از پرکاربردترین وسایل نورپردازی در عکاسی پرتره مدلینگ عکاسی تبلیغاتی و همچنین در آرایشگاه ها تبدیل شده اند. این لامپ حلقه ای به دلیل قطر زیاد 45 سانتی متری خود دارای قدرتی معادل 100 وات و میزان انتشار نور در فاصله 1 متری برابر با 9600 لوکس می باشد. علاوه بر این نور خروجی این لامپ حلقه ای از 10 تا 100 درصد توان کامل و دمای رنگ نور از 3200 تا 5500 درجه کلوین قابل تنظیم است. تمامی ویژگی های ذکر شده Ringlight FE1000 را به یک لامپ رینگ لایت حرفه ای تبدیل کرده است.

یکی دیگر از مزیت های این رین لایت داشتن پورت USB است که با استفاده از آن می توان گوشی هوشمند نصب شده روی رینگ لایت را شارژ کرد. علاوه بر این آینه دو طرفه ساده و مقعر همراه با این رینگ لایت هم برای سلفی و هم برای آرایشگاه ها موثر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت هارمونی مدل FE1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت هارمونی مدل FE1000"، کلیک کنید.