برسی نور ضد آب گودوکس مدل Godox WL8P

نقدر و برسی

برسی نور ضد آب گودوکس مدل Godox WL8P

نور ضد آب گودوکس مدل Godox WL8P

مشاهده و خرید لامپ ثابت ضد آب گودوکس WL8P

چراغ ضد آب Godox WL8P ویژگی های پیشرفته جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. دمای نور این محصول از 2700 تا 8500 درجه کلوین قابل تنظیم است و بدین ترتیب نور خروجی آن با نور محیط مطابقت دارد. شار نورانی این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و استانداردهای CRI96 و TLCI97 را دریافت کرده است. شدت نور در لامپ ضد آب WL8P از 0 تا 100 درصد قدرت قابل تنظیم است. این محصول با برق مستقیم قابل راه اندازی است و همچنین این محصول دارای باتری لیتیوم یونی 2900 میلی آمپر ساعتی است که با هر بار شارژ قابلیت استفاده از نور را با حداکثر توان تا یک ساعت فراهم می کند. این چراغ دارای 8 جلوه ویژه است که شامل حالت های شبیه ساز آتش بازی رعد و برق شمع رعد و برق آتش لامپ های شکسته تلویزیون و حالت های نور بالا می باشد.

چراغ WL8P دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP68 است. با وجود این استاندارد این محصول نه تنها در شرایط نامساعد جوی بلکه در عمق تا 10 متری زیر آب نیز قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ضد آب گودوکس مدل Godox WL8P" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ضد آب گودوکس مدل Godox WL8P"، کلیک کنید.