برسی نور ثابت ال ای دی کینگ پاور مدل King Power RGB 006

نقدر و برسی

برسی نور ثابت ال ای دی کینگ پاور مدل King Power RGB 006

نور ثابت ال ای دی کینگ پاور مدل King Power RGB 006

چراغ ثابت کینگ پاور LED مدل BGD014 یک چراغ سینمایی و پیوسته با امکان تنظیمات 360 رنگ می باشد. در تولید ال ای دی های این محصول از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شد که باعث افزایش کیفیت نور و همچنین افزایش طول عمر آنها شد. این محصول دارای باتری داخلی با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می باشد که علاوه بر تامین انرژی لازم برای دستگاه می توان از آن به عنوان پاوربانک نیز استفاده کرد. بنابراین می توانید با استفاده از پورت USB روی بدنه این دستگاه گوشی هوشمند خود را نیز شارژ کنید. این چراغ دارای استاندارد CRI بالای 96 و روشنایی آن 1650 در مقیاس لومن است.

یک صفحه نمایش OLED در پشت محصول وجود دارد که می تواند وضعیت و تنظیمات دستگاه را نشان دهد. همچنین توان خروجی محصول از 1 تا 100 درصد حداکثر توان قابل تنظیم بوده و دمای رنگ آن در محدوده 3200 تا 5600 درجه کلوین قابل تغییر می باشد. در کنار این چراغ LED آداپتور کفش کابل شارژ USB Type-C و دفترچه راهنمای محصول نیز ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی کینگ پاور مدل King Power RGB 006" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی کینگ پاور مدل King Power RGB 006"، کلیک کنید.