برسی کیت فلاش رودوربینی Profoto مدل A1X مخصوص دوربین های فوجی فیلم

نقدر و برسی

برسی کیت فلاش رودوربینی Profoto مدل A1X مخصوص دوربین های فوجی فیلم

کیت فلاش رودوربینی Profoto مدل A1X مخصوص دوربین های فوجی فیلم

جستجو و خرید Profoto A1X برای دوربین های فوجی

فلاش Profoto A1X نسخه به روز شده فلش موفق Profoto A1 است که عنوان “کوچکترین فلاش استودیویی جهان” را به خود اختصاص داده است. فلاش Profoto A1X مجهز به باتری لیتیومی است که نسبت به نسل قبل بهبود یافته است و قادر است تا 450 دشارژ فلاش را با حداکثر توان تضمین کند. این باتری در کمتر از 80 دقیقه شارژ می شود. زمان بازیابی این فلاش کمتر از هر فلاش در هر دوربین دیگری است و حدود 1 ثانیه است که عالی به نظر می رسد. این زمان در نسل قبلی 1.2 ثانیه بود.

لنز این فلاش گرد است که نور را زیباتر می کند. لنز A1X مجهز به یک حلقه زوم دستی است که تنظیم سریع و آسان فلاش را انجام می دهد. محدوده زوم این فلاش 32 تا 105 میلی متر در مقیاس فول فریم است. در پشت فلاش یک مانیتور باکیفیت با دکمه های تنظیم تعبیه شده است که تنظیمات فلش به طور کامل از آن قابل دسترسی است.

لنز A1X مغناطیسی است و سایر لوازم جانبی مانند دیفیوزر با استفاده از این بخش مغناطیسی در جای خود می چسبند. سیستم بی سیم TTL این فلش با سیستم TTL بی سیم سایر فلاش های استودیویی Profoto سازگاری کامل دارد. سیستم ارتباطی بی سیم این فلش قابلیت ارتباط از طریق 20 کانال در 6 گروه را فراهم می کند. که نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

اتصالات این فلاش بسیار منعطف طراحی شده است و به کاربر اجازه می دهد در جهات مختلف بچرخد تا به زاویه نور مورد نظر برسد. این فلاش دارای پایه ای برای استفاده جداگانه از دوربین است.

فلاش A1 دارای خروجی متغیر 9 استاپ در حالت استاندارد و HSS است و مجهز به چراغ مدل سازی برای تجسم اثر فلاش می باشد.

وزن این فلش 560 گرم است. اگرچه قیمت این فلش کمی بالاتر از حد انتظار است اما لوازم جانبی آن بسیار کامل بوده و کیف حمل مناسبی نیز دارد. این فلاش مخصوصا برای عکاسانی که از دیگر فلاش های استودیو Profoto استفاده می کنند مناسب است. علاوه بر این این فلاش به تنهایی گزینه مناسبی برای عکاسانی است که به دنبال نور فلاش مانند استودیو و عملکرد دوربین خود در خارج از استودیو هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت فلاش رودوربینی Profoto مدل A1X مخصوص دوربین های فوجی فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت فلاش رودوربینی Profoto مدل A1X مخصوص دوربین های فوجی فیلم"، کلیک کنید.