برسی نور ال ای دی نانلایت مدل Nanlite Forza 60B Bi-Color

نقدر و برسی

برسی نور ال ای دی نانلایت مدل Nanlite Forza 60B Bi-Color

نور ال ای دی نانلایت مدل Nanlite Forza 60B Bi-Color

کیت نور LED Nanlight Forza 60B را مشاهده و خریداری کنید

Forza 60B Light by Nanlite یک چراغ قابل حمل با رابط کاربری ساده است که دارای ویژگی های جالب تنظیم رنگ و قابلیت کار با برق و باتری است. این کیت شامل چراغ دو رنگ Forza 60B بازتابنده آداپتور برق کلاهک محافظ و کیف مخصوص حمل نور می باشد. روشنایی این نور در دمای رنگ 5600 درجه کلوین برابر با 13830 لوکس است.

این لامپ از طراحی محبوب با رابط کاربری بسیار آسان بهره می برد. این محصول قابلیت تنظیم دمای رنگ از 2700 تا 6500 درجه کلوین را برای ایجاد هماهنگی بین این نور و نور محیط در اختیار کاربر قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این چراغ وجود استانداردهای بالای CRI96 و TLCI98 در آن است که نور با کیفیت و در نتیجه رندر رنگی دقیق در تصاویر تولید می کند. شدت نور در Forza 60B از توان 0 تا 100 درصد قابل تنظیم است و تنظیمات را می توان هم بر روی محصول و هم از طریق کنترلر بی سیم اعمال کرد که می توان آن را جداگانه خریداری کرد. علاوه بر اینها حالت های نوری خاصی مانند حلقه CCT INT Loop Flash Pulse Storm TV Paparazzi Candle/Fire Broken Lamp Fireworks Explosion و Welding نیز در این لامپ قابل حمل وجود دارد.

این لامپ دارای فن خنک کننده قابل کنترل می باشد. علاوه بر این به لطف تامین آداپتور چندولتاژ با این محصول می توان با برق شهری در سراسر جهان از 110 الی 240 ولت راه اندازی کرد همچنین در صورت عدم دسترسی به برق می توان این لامپ را با باتری های NP راه اندازی کرد – F or 14.8V Battery Mount V. چراغ Forza 60B دارای پایه U شکل و سخت افزار نصب استاندارد پنج هشتم اینچی است که اجازه می دهد نور بر روی تمام پایه های نور استاندارد نصب شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی نانلایت مدل Nanlite Forza 60B Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی نانلایت مدل Nanlite Forza 60B Bi-Color"، کلیک کنید.