برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD150RS

نقدر و برسی

برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD150RS

نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD150RS

بازرسی و خرید پنل ال ای دی گودوکس LD150RS

چراغ پیوسته Godox LD150RS یک پنل LED با ابعاد 10.66 x 51.3 x 54.1 سانتی متر است که قابلیت تولید نور قوی و نور RGB را برای ایجاد افکت های خلاقانه با لمس یک دکمه در اختیار کاربران قرار می دهد. دمای نور در این محصول از 2500 تا 8500 درجه کلوین قابل تنظیم است تا بتوانید بین نور خروجی و نور محیط هماهنگی ایجاد کنید بهترین نور را برای اجسام مختلف ایجاد کنید و کارهای خلاقانه با آن انجام دهید. این نور دارای استانداردهای بالای CRI و TLCI 96 و 97 می باشد که در نتیجه رندر رنگی دقیقی در تصاویر حاصل می شود. همچنین مقدار سرخابی/سبز و شدت نور را می توان از 0 تا 100 درصد کل خروجی در این نور پیوسته تنظیم کرد. حالت RGB این محصول امکان تولید نور در 16 میلیون رنگ مختلف را فراهم کرد و قابلیت تنظیم شدت آن نیاز به استفاده از فیلترها و دیفیوزرهای ND را کاهش داد. علاوه بر این این چراغ دارای 14 حالت خاص است که موقعیت های مختلف را به صورت کاملا واقعی شبیه سازی می کند.

به لطف تحویل این محصول با آداپتور قابل استفاده با ولتاژهای مختلف می توان از برق شهری در سراسر دنیا راه اندازی کرد بدون دسترسی به برق شهری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD150RS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور پیوسته LED گودوکس مدل Godox LD150RS"، کلیک کنید.