برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox TT685C II مخصوص دوربین های کانن

نقدر و برسی

برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox TT685C II مخصوص دوربین های کانن

فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox TT685C II مخصوص دوربین های کانن

مشاهده و خرید Godox TT685 II Flash

فلاش Godox TT685 II دارای سیستم رادیویی 2.4 گیگاهرتز است و کاملاً با E-TTL/E-TTL II در دوربین های کانن سازگار است و تنظیمات نوردهی ساده و پیچیده را آسان می کند. این فلاش دارای شماره راهنمای 197 در ISO 100 می باشد که قدرت بالای این فلاش را نشان می دهد و این فلاش دارای محدوده زوم گسترده ای از 20 تا 200 متر می باشد. این فلاش همچنین توانایی کامل استفاده از آن را به عنوان Master/Slave در اختیار کاربران قرار می دهد و با وجود دامنه وسیع تنظیم زاویه (از منفی 7 تا 120 درجه خم شدن و تا 330 درجه چرخش در محور افقی) کاربران می توانند آن را تنظیم کنند. این فلاش حالتی به نام TCM نیز دارد که به شما امکان می دهد به سرعت حالت را از TTL به تنظیم دستی تغییر دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تنظیمات نوردهی را قفل کنید و برای فعال کردن تنظیمات نوردهی خارجی فلاش بسیار مفید است. برای سهولت استفاده نمایشگری نیز روی فلاش تعبیه شده است که می توانید تنظیمات داخلی را در آن مشاهده کنید. علاوه بر این این فلش دارای یک پورت همگام سازی 2.5 میلی متری برای اتصال با کابل است.

این فلاش را می توان با چهار باتری قلیایی یا باتری های قلمی شارژی NiMH استفاده کرد و با این باتری ها قادرند تقریباً 330 فلاش را با قدرت کامل تغذیه کنند. همچنین یک پورت پاور روی این فلاش تعبیه شده است که می توان از آن برای اتصال پاور پک هایی مانند مدل PB960 استفاده کرد تا بر قابلیت های فلاش افزوده و آن را برای استفاده در عکاسی مد عکاسی عروسی و عکاسی خبری ایده آل کند.

از طریق درگاه USB Type-C می توان سیستم عامل های جدیدتر درایو فلش را نصب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox TT685C II مخصوص دوربین های کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش رودوربینی گودوکس مدل Godox TT685C II مخصوص دوربین های کانن"، کلیک کنید.