برسی کیت فلاش ماکرو گودوکس مدل Godox MF12-K2

نقدر و برسی

برسی کیت فلاش ماکرو گودوکس مدل Godox MF12-K2

کیت فلاش ماکرو گودوکس مدل Godox MF12-K2

مشاهده و خرید Godox MF12 Macro Flash

فلاش ماکرو Godex MF12 دارای دو فلاش مجزا است که برای عکاسی کلوزآپ و ماکرو طراحی شده اند. این فلاش به کاربر این امکان را می دهد که از اجسام کوچک مانند گیاهان حیوانات و حشرات با کیفیت بالا از نزدیک عکس بگیرد. کاربران می توانند این فلاش را روی پایه مخصوص آن که به همراه محصول ارائه می شود نصب کرده و به راحتی آن را راه اندازی و استفاده کنند. برای کارایی بیشتر فلاش را می توان با استفاده از یک آداپتور مخصوص به لنز دوربین متصل کرد که به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 6 فلاش MF12 را به طور همزمان وصل کنند. حلقه موجود در بسته بندی محصول اجازه می دهد تا زاویه فلاش ها را با لنز تنظیم کنید تا هنگام عکاسی از فاصله بسیار نزدیک سوژه به خوبی روشن شود. برای استفاده از فلاش جدا و دور از دوربین این فلاش نیاز به یک فرستنده دارد که باید جداگانه خریداری شود. همچنین لازم به ذکر است که این فلاش با Godox Xpro X1 X2 و سایر تریگرهای طراحی شده برای برندهای اصلی دوربین مانند Canon Nikon Sony Fuji Olympus و Panasonic سازگار است.

فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتز

فناوری فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتز امکان استفاده از این محصول را در مسافت های طولانی فراهم کرده است. علاوه بر این وجود 5 گروه 32 کانالی از تداخل در مکان هایی که دستگاه ها و چراغ های بی سیم زیادی وجود دارد جلوگیری می کند.

طراحی فشرده

فلاش ماکرو MF12 برای عکاسی از نمای نزدیک طراحی شده است و به همین دلیل طراحی جمع و جور دارد و می توان آن را با حلقه های مبدل در اطراف لنز نصب کرد یا با استفاده از پایه ارائه شده همراه محصول نزدیک به سوژه قرار داد. علاوه بر این اندازه و قابلیت های این فلاش امکان استفاده از آن را در سبک های دیگر عکاسی نیز فراهم کرد.

انعطاف پذیری

بر خلاف بسیاری از فلاش ها که فقط می توانند مستقیماً شلیک کنند این فلاش می تواند برای رسیدن به زاویه نور ایده آل بچرخد.

باتری قابل شارژ کارآمد

باتری لیتیومی داخلی این فلاش با هر بار شارژ کامل تا 500 انفجار نور را با قدرت کامل فلاش پشتیبانی می کند. زمان بازیابی این فلاش از یک صدم ثانیه تا 1.7 ثانیه می باشد که مدت زمان دقیق آن ارتباط مستقیمی با توان خروجی فلاش دارد. باتری داخلی فلاش را می توان به راحتی از طریق کابل USB Type-C که به همراه محصول ارائه می شود شارژ کرد.

افکت های رنگی و تنظیم دمای نور

قابلیت تنظیم دمای رنگ و وجود فیلترهای ژل رنگی با این محصول قابلیت تنظیم نور مورد نظر و مطابقت با نور محیط را فراهم می کند. به علاوه با فیلترهای رنگی می توانید کارهای خلاقانه ای با این فلاش انجام دهید.

حلقه سوگند

آداپتورهای حلقه به همراه این فلاش در 8 سایز مختلف شامل 49 52 58 62 67 72 و 77 میلی متری عرضه می شوند. این مبدل ها با اکثر لنزها سازگار هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت فلاش ماکرو گودوکس مدل Godox MF12-K2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت فلاش ماکرو گودوکس مدل Godox MF12-K2"، کلیک کنید.