آزادگان قهرمانان واقعی ملت ایران هستند – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

آزادگان قهرمانان واقعی ملت ایران هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اوبیکو، محمدرضا جلالی پیش از ظهر جمعه در مراسم تجلیل از جمعی از آزادگان سرافراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران مرهون زحمات و تلاش‌های ایثارگران و آزادگان هستند چرا که این عزیزان با فداکاری، ایثار و تحمل مرارت‌های فراوان خود، پایه‌گذار ارزش‌های والای انسانی و ملی در کشور بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مطالعه تاریخ کشور توسط نسل جوان در این برهه از زمان ضرورت دارد، افزود: امیدوارم نسل آینده ساز ما با مطالعه تاریخ، به ارزش‌های واقعی و هویت ملی خود پی ببرند و در مسیر پیشرفت کشور عزیزمان گام بردارند.

فرماندار لنگرود بر اهمیت مطالعه تاریخ و درک شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: متولیان جامعه باید تاریخ انقلاب اسلامی و چهل و پنج سال گذشته را به دقت تبیین و برای اقشار مختلف بازگو کنند نسل امروز ما باید بداند که چرا ایثارگران و آزادگان مرارت‌ها و سختی‌ها را تحمل کرده و این تحمل‌ها به چه دلیلی بوده است.

جلالی بر لزوم تلاش مسؤولین برای انتقال الگوهای موفق و نهادینه کردن مقاومت جامعه در مقابله با استیلای فرهنگ غربی تأکید کرد و ادامه داد: همگان از جمله مسؤولین با جدیت تلاش کنند تا الگوهای موفق را به شیوه‌ای عالمانه و مجاهدانه و جذاب به نسل جدید منتقل شود، این الگوها کمک می‌کند تا مقاومت در مقابل سیطره استکبار در کشور نهادینه شود.

فرماندار لنگرود اضافه کرد: در شرایطی که استکبار به بهانه تبادل فرهنگی آرمان‌های پلید خود را از طریق شبکه مجازی و ماهواره بر ما ارزانی می‌دارد و با تهاجم فرهنگی، فرهنگ ما را تهدید می‌کند، ضروری است که فرهنگ غنی خود را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و این مسؤولیت بر عهده ما است که با آگاهی به احیای هویت دینی و ملی اقدام، تا فرهنگ خود را به فرزندان‌مان منتقل کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادگان قهرمانان واقعی ملت ایران هستند – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادگان قهرمانان واقعی ملت ایران هستند – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.