آمادگی کامل اورژانس اردبیل برای چهارشنبه آخر سال – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

آمادگی کامل اورژانس اردبیل برای چهارشنبه آخر سال - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اوبیکو، سعید مهری عصر یکشنبه در جلسه طرح امداد سلامت نوروزی اظهار کرد: اورژانس 115 استان اردبیل در راستای خدمات رسانی به حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی و مسایل ترافیکی در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه از اول اسفند تاکنون، 12 نفر در اثر انفجار مواد محترقه در سطح استان مصدوم شدند، گفت: مواد محترقه باید استاندارد باشد و از محل های استاندارد خریداری شود تا منجر به بروز حوادث بی برگشت نباشد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه سن در معرض خطر نوجوان و جوان است، ادامه داد: تقاضا داریم خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند و از خرید و استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد ممانعت کنند.

علی محمدیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در دانشگاه و رسیدگی به امور جاری به صورت پیوسته، عملیاتی و جهادی، خواستار جلوگیری از هدر رفت منابع، اقتصاد سلامت محور، جلوگیری از کسورات، نظارت مستمر بر انجام وظایف همکاران، انبارداری اصولی و استفاده از ظرفیت خیرین شد.

وی همچنین بر آمادگی مراکز درمانی، بهداشتی، داروخانه ها، اورژانس ها، اکیپ های نظارتی بهداشتی، فوریت های پزشکی و سایر مراکز خدماتی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی کامل اورژانس اردبیل برای چهارشنبه آخر سال – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی کامل اورژانس اردبیل برای چهارشنبه آخر سال – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.