آیین سالگرد شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری در شیراز برگزار شد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

آیین سالگرد شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری در شیراز برگزار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اوبیکو، شامگاه پنجشنبه سوم خرداد گلزار شهدای شیراز میزبان خیل عظیم جمعیت از مردم شهیدپرور و انقلابی شیراز گرفته تا مسوولان و مدیران این شهر، شهردار شیراز، اعضای شورای شهر و کارکنان بنیاد شهید به همراه خانواده های معظم شهدا بود.

در ابتدای این مراسم که به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و کنگره 15 هزار شهید استان فارس تدارک دیده شده بود غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا توسط حاضران در مجلس انجام شد و در ادامه مداحی و قرایت فاتحه نثار روح پاک شهدا به خصوص شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر و شهید و سردار بی سر، سیدالشهدای مقاومتِ استان فارس، سردار عبدالله اسکندری انجام شد.

روایتگری سردار سید رضا متولی از ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مداحی حاج امیرحسین راستی از دیگر بخش های این برنامه بود.

سردار سرتیپ پاسدار عبدالله اسکندری مشهور به سردار بی سر و سیدالشهدای مقاومت فارس متولد 15 فروردین 1337 در شیراز، از شهدای شاخص جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوریه و عراق بود که برای پاسداری از حریم اهل بیت (ع) به شام رفت و در روزهای ابتدایی خرداد 1393 در حلب به دست دژخیمان تکفیری سر از پیکر پاکش جدا شد و به شهادت رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین سالگرد شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری در شیراز برگزار شد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین سالگرد شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری در شیراز برگزار شد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.