برگزاری انتخابات آزاد و مردمی دستاورد مهم جمهوری اسلامی است – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

برگزاری انتخابات آزاد و مردمی دستاورد مهم جمهوری اسلامی است - خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

برگزاری انتخابات آزاد و مردمی دستاورد مهم جمهوری اسلامی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار اوبیکو اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و با مشارکت حداکثری خود در هر زمینه ای موجب یاس دشمنان شده اند.

وی ضمن تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: ملت ایران همانند سال های گذشته روحیه انقلابی و وطن پرستی خود را به جهانیان و به ویژه به دشمنان این نظام و انقلاب نشان دادند و این بیانگر همراهی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از این نظام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی از ماه ها قبل با برنامه ریزی سعی در کمرنگ کردن حضور ملت ایران در پای صندوق های رای داشتند اما عکس این موضوع را در راهپیمایی 22 بهمن دیدند و قطعاً مشارکت حداکثری مردم را نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی نظاره خواهند کرد.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات آزاد و مردمی یکی از افتخارات و دستاوردهای جمهوری اسلامی است و در هیچ جای دنیا همچون جمهوری اسلامی ایران انتخابات برای رای گیری مردم در مورد سرنوشت کشور وجود ندارد.

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب شکست دشمنان اسلام است

وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب شکست دشمنان و زمینه ساز انتخاب یک نماینده اصلح خواهد شد و مردم باید بدانند با انتخاب فرد اصلح مجلسی قوی و ایرانی قوی را رقم می زنند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به تلاش شبکه های ماهواره ای و معاند برای دلسردی مردم در بحث رای گیری و مشارکت در این همه پرسی بزرگ، خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است که با آمارهای غلط و تغییر حقایق به نوعی حضور مردم به ویژه نسل جوان در 11 اسفند در پایه صندوق های رای را کمرنگ کند.

وی ادامه داد: امروز مردم ما هوشیارتر و بیدارتر از آن هستند که در دام توطیه دشمن بیفتند و فریب تبلیغات منفی رسانه های غربی را بخورند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: مردم ما در همه عرصه های ملی و سیاسی مشارکت حداکثری و حضوری پرشور خواهند داشت و افتخارآفرین این مرز و بوم خواهند بود.

رای مردم افتخارآفرین نظام اسلامی است

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: همه ملت ایران از تمامی فرهنگ ها و ادیان و مذاهب در اسفند ماه پیش رو با حضور تاریخی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور ثبت خواهند کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

استان کردستان دارای 5 حوزه انتخابیه و 6 کرسی نمایندگی در خانه ملت است که شهرستان های «سنندج، دیواندره و کامیاران» دارای دو نماینده؛ «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» هر کدام یک نماینده دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری انتخابات آزاد و مردمی دستاورد مهم جمهوری اسلامی است – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری انتخابات آزاد و مردمی دستاورد مهم جمهوری اسلامی است – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.