قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام برومند رازیانی در گفت وگو با خبرنگار اوبیکو با تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد به ملت شریف ایران و مردم انقلابی کردستان، به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری داهیانه و شجاعت بی نظیر خود، انقلابی را رقم زد که در تاریخ بشریت بی سابقه بود.

وی افزود: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در این نهضت مقدس بود که با فداکاری و جانفشانی مردم ایران به ثمر نشست و نظام منحوس پهلوی را سرنگون کرد.

وی با بیان اینکه سالروز 15 خرداد سال 1342 خمیرمایه نهضت بزرگ ایران به رهبری امام راحل است، تصریح کرد: اهمیت این قیام و چرایی وقوع آن نیازمند تبیین برای نسل جوان است.

حجت الاسلام رازیانی گفت: قیام 15 خرداد در واقع استقلال کشور و آزادی را برای همه مملکت به ارمغان آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امروز وظیفه همه ما است که با پاسداری از آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر، در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با وحدت و همدلی، ایران اسلامی را به سوی عزت و سربلندی بیش از پیش رهنمون سازیم.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: امید که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شاهد پیشرفت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.