مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد - خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اوبیکو از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مسیر خیابان قایم بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: امروز آسیب های وارده بیشتر از ناحیه موضوع آسیب های اجتماعی و معیشت مردم است، لذا باید دولت مردان این مهم را با الویت مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه بردسکن با تبریک عید سعید فطر به بشارت خداوند اشاره داشت و افزود: ماه رمضان ماه بندگی خدا بود، لذا در ادامه هم باید با همین روش در مسیر حق تعالی قرار داشته که پیروزی از آن تلاش گران عرصه جهاد و تقوای الهی است.

وی افزود: عدل، امنیت و قسط سه موضوع مهم برای یک جامعه است و دشمنان و در راس آمریکای جنایت کار که این روزها جرثومه های آنان در مقابل مظلومین غزه و فلسطین با شکست مواجه شده اند، رو به ناامنی های داخل کشور ایران آورده اند که در این حرکت همه با شکست مواجه خواهند شد.

امینی با بیان اینکه، مسوولان کشور و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی پرتلاش برای تامین امنیت حضور دارند، افزود: معیشت مردم و تامین نیازهای مردم امری ضروری است.

امام جمعه بردسکن گفت: 80 درصد مردم بردسکن ارتزاق آنان از راه کشاورزی و دامداری است.

وی ادامه داد: امروز شهرستانهای چون بردسکن که اقتصاد وابسته به کشاورزی دارند در موضوع آب تدبیر کنند و هر گونه کاری را با اطلاع کشاورزان دنبال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.